Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal BIA - MAP

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal BIA - MAP  Empty
BerichtOnderwerp: Deal BIA - MAP    Deal BIA - MAP  Emptyma 5 jul - 21:19:32

Naar MAP: Bouwman + Ladagnous + Hofstede
Naar BIA: Ardila + 10

Bouwman ontwikkelt zich leuk, leuk om te volgen. Ladagnous heeft een lekkere stop en zal niet al te lang meer fietsen. Hofstede er nog bij ook leuk om te zien of hij ooit nog eens iets gaat doen, zie ik niet direct gebeuren maar altijd leuk een extra Nederlander.

Ardila moet ik nog maar zien of het wat gaat worden, ik voel het in ieder geval niet. Voor Timo hoop ik van wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej

Deal BIA - MAP  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BIA - MAP    Deal BIA - MAP  Emptydi 6 jul - 10:05:39

Kort en bondig zoals ik Thaan ken.

Bouwman reed een super vette giro en leek bergop regelmatig de beste van Jumbo. In de Ronde van België mocht hij daardoor voor eigen kans en deed dat met verve. Het parcours leende zich helaas niet om het verschil te maken, maar hij zat continu bij de voorste groep. Een podiumplek op het NK tijdrijden onderstreepte wederom zijn vorm. Hij rijdt een leuk programma waarin hij zichzelf hopelijk mag gaan tonen.

Hofstede is nog altijd jong, en lijkt zich toe te leggen op knechten, maar heeft absoluut kwaliteiten. In etappe 17 van de Vuelta vorig jaar liet hij zich vanuit de kopgroep uitzakken om te knechten voor Roglic, en heeft daar misschien zijn eindoverwinning mee gered. Hopelijk voor Nathanaël mag hij ooit meer voor eigen kansen gaan, en wil hij dat ook.

Ladagnous is rijdende stop.

Ardila is absoluut een talent, maar het lijkt er gewoon nog niet uit te komen. Het is daarnaast nog maar de vraag hoeveel kansen hij krijgt in de talentenverzameling die UAE heet. We wachten het rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal BIA - MAP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: