Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ONE - RAB

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher

Deal ONE - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Deal ONE - RAB   Deal ONE - RAB Emptywo 14 jul - 21:37:36

Naar Once: Impey + Riesebeek + 15miljoen
Naar Rabo: Masnada + Docker

Leuke onderhandeling met Bert gehad. Ging over meerdere schijven, maar uiteindelijk zijn we eruit. Masnada is een leuke renner die altijd een garantie is voor een aantal punten per jaar. Daarnaast denk ik dat hij zijn piek nog niet bereikt heeft. Wel heeft hij veel concurrentie in de ploeg, maar ik hoop dat hij zijn weg daarin gaat vinden.
Voor hem vertrekken Impey en Riesebeek. Impey gaat nog een paar jaar door waardoor zijn SV nog even op zich doet wachten. Toch altijd goed voor een aantal punten, maar ik ben niet zo blij met zijn rol bij Israel als wegkapitein voor al die sprinters daar. Riesebeek lijkt zich te gaan bewijzen, maar de vraag is of hij dat kan doorzetten. Leuke renner, maar voor hem kies ik liever voor Masnada. Het geld en Docker moesten in de deal verwerkt worden omdat Bert 30 renners heeft.

Bert, bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal ONE - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ONE - RAB   Deal ONE - RAB Emptywo 14 jul - 22:27:03

Deal klopt.

Op 22 mei van dit jaar was ik nog erg boos dat Impey van zijn lijn week waardoor Stannard zijn mogelijk eerste overwinning bij de senioren in rook op zag gaan. Stannard heb ik op wk1.

Ik was dus in eerste instantie niet geïnteresseerd in hem maar gaandeweg begon ik de voordelen ervan wel in te zien. Hij heeft een SV van 70M en koerst nog een jaartje door. Als Australië volgend jaar wel doorgaat zal hij de nodige puntjes wel weer pakken en ik las dat hij bij zijn huidige ploeg ook zijn kansen wel zou krijgen.

Voor dit team wil ik voor over 2 a 3 jaar genoeg cash hebben om ook een megatalent binnen te halen. Dat soort renners zijn in 2e instantie te duur of niet los te weken.
Het is dus wel de bedoeling dat Impey een keer stopt.

Aangezien het ook leuk is om wat renners te contracteren die nog de potentie hebben om te groeien, is Riesebeek binnen gehaald. Ben benieuwd of hij nog een stapje kan maken, maar vond de prijs die ik nu betaal al wel passen bij het niveau van dit seizoen. Riesebeek is ook een renner die in het najaar ook zijn puntjes doorgaans wel pakt.
Docker stopt en daar krijg ik dan nu al meteen direct cash voor.

Masnada is een renner die ik er normaal graag bij had gehouden maar heb hem binnen gehaald in een deal waar ik wat water bij de wijn heb moeten doen. Die wijn gaf daardoor een wat nare bijsmaak. Op deze manier haal ik weer wat water uit de wijn en kunnen we weer wat rust creëren rondom Dekker die we nu rustig de tijd kunnen geven om zich door te ontwikkelen.

Vond dit een zeer leuke onderhandeling omdat ik lang het idee had, dat we te ver uit elkaar zaten.

Kelvin bedankt voor het doorzetten en succes met Masnada.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ONE - RAB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: