Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal ONE - TIR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 663
Join date : 09-11-19

Deal ONE - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Deal ONE - TIR   Deal ONE - TIR Emptydo 5 aug - 20:05:21

Naar ONE: Xandro Meurisse
Naar TIR: Valerio Conti + 10

Met Conti haal ik een renner binnen die in zijn carrière veel te vaak heeft moeten knechten. Kreeg hij dan een keer de kans dan scoorde hij ook lekkere punten. Nu hij weggaat bij UAE en mogelijk naar Astana, of liever nog een pct Italiaanse team, gaat hij zeker veel meer voor eigen kans mogen gaan en verwacht ik veel punten van hem.

Weggaat Xandro Meurisse. 2020 was een topjaar waarin hij zich op veel verschillende terreinen liet zien, ik wilde hem dan ook per se ergens (WK 1, 2 of 3) in mijn WK team hebben. Maar helaas volgt in 2021 niet de bevestiging. Is het de overstap naar Alpecin? Gebrek aan vertrouwen in zichzelf wat ik soms lees en hoor? Ik weet het niet, maar dit heeft me wel doen besluiten om afscheid van hem te nemen.

Omdat verschil in stop tussen beide 15 is en Conti maar 1 jaar jonger is wilde ik dit deels gecompenseerd hebben. Met + 10 is dat gelukt.

Bert bedankt voor deze turbodeal 😄 en succes met Meurisse
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 573
Join date : 28-01-20

Deal ONE - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ONE - TIR   Deal ONE - TIR Emptydo 5 aug - 20:37:07

Deal klopt.

Mijn beweegreden is eigenlijk een beetje het tegenovergesteld. Heb wel vaker dat mijn eigen renners me eerder tegenvallen.

Heb Conti al een tijdje in mijn team, maar de resultaten waren ver te zoeken. Zowel dit jaar als vorig jaar zonder echte kopman naar de giro, maar heb hem in beide giro's nooit echt gezien. Als italiaan vind ik wel dat je je daar moet etaleren.
Conti mag weg bij UAE en dat is niet vanuit luxe denk ik dan.
Nou zal hij heus wel zijn kansen krijgen maar denk dat het kaarsje wel eens langzaam uit kan gaan.

Dat Meurisse er niet meteen zou staan was niet meteen een verrassing. Het is een stapje hogerop en dat zie je ook bij zijn oude ploeg, dat dat tijd kost.
De keuze om dan Meurisse in te lijven voor conti komt voornamelijk door zijn stabiele tour en daarnaast vind ik Meurisse net iets veelzijdiger dan Conti. Hij moet wel dat stapje nog maken. We zullen het zien.

Conti kan ook zomaar het licht weer zien, maar naar 1,5 jaar ONCE vonden wij het mooi geweest.

Patrick succes ermee en bedankt voor de mega-snelle deal.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal ONE - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: