Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CDC - PDM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf

Deal CDC - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Deal CDC - PDM   Deal CDC - PDM Emptyvr 3 sep - 22:02:44

Naar CDC:

Jonas Rutsch + Justin Jules

Naar PDM:

Gijs Leemreize + 5

Gijs Leemreize verlaat na een goede L'Avenir editie het schip, verwacht dat het een degelijke klimmer kan worden die in de toekomst mogelijk ook meedoet voor eindklassementen in diverse rondes. Laat hem ondanks die potentie toch gaan omdat hij niet zo explosief is en zo vooral de komende 2 jaar nog weinig tot geen punten zal verzamelen is mijn gedachte.

De aankopen vervolgens, Jonas Rutsch en JJ. Rutsch is een man voor de klassiekers/tijdrijder, heeft ook niet echt wapens maar kan misschien wel scoren in het tijdrijden en als hij iets slimmer gaat koersen heeft hij wel de motor om mee te doen in klassiekers en ritwinsten in etappekoersen. Justin Jules is een sprinter met dit jaar nog geen koersdagen, een flinke pechvogel. Misschien stopt hij en dat zou prima zijn vanwege z'n stop. Als hij nog doorgaat, ook prima dan gaat hij nog wel wat scoren met zijn snelle benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti

Deal CDC - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CDC - PDM   Deal CDC - PDM Emptyvr 3 sep - 22:45:52

Deal klopt

Kwam dit stukje tegen op een ander wk:
Rutsch vind ik een echt leuke renner, aanvallend ingesteld. Ben bij hem wel bang dat het nooit een echte topper kan worden door zijn lichaamsbouw en hij heeft ook weinig afmakerskwaliteiten. Daarom kies ik voor de risicovollere maar hoger plafond renner Arroyave.

Vergelijkbare afweging heb ik gemaakt behalve dat ik Leemreize niet echt risicovol vind. Maakt een bliksemcarrière door de afgelopen anderhalf jaar, met als hoogtepunt/bevestiging de Tour l’Avenir. Ik heb veel vertrouwen in de manier waarop Jumbo met zn talenten omgaat en zie Leemreize op termijn dan ook zeker uitgroeien tot een van hun klassementsmannen. Komende jaren zal het vooral knechten zijn, maar dat dachten we ook van Vingegaard. Ik zie Roglic en Kuss op termijn ook nog wel verkassen en dan gaan de kansen nog meer komen verwacht ik.

Rutsch, tja. Ben eigenlijk erg benieuwd naar zijn progressie en wellicht zit ik er compleet naast. Leuke renner om te volgen maar zie hem voor dit spel van te weinig waarde.

Jules en de cash is voor de balans. Mocht Jules stoppen zal ik toch klein beetje balen😬

Rawolf bedankt voor de lange en toch ook leuke onderhandelingen
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CDC - PDM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: