Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - AND

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal UNI - AND Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - AND   Deal UNI - AND Emptydo 9 sep - 10:43:56

Naar Unibet: Morten Hulgaard + Idar Andersen
Naar Androni: Steff Cras + Mathieu Burgaudeau

Over de vertrekkers kan ik kort zijn.
Cras stond al maanden op de TL en vertrekt nu na een recente opflakkering. Zal dit voldoende zijn om zichzelf in de kijker te rijden voor een nieuw contract? Ik weet het niet want het management van LTS neemt enorm rare beslissingen.
Burgaudeau zonde dat hij gaat, maar ik krijg er een andere leuke renner voor in de plek.

De nieuwkomers:
Ik haal met Hulgaard een krachtpatser in huis, die kan scoren door zijn tijdrit. In kleinere rondes is het hebben van een tijdrit een voordeel.
Hij toonde ook dat hij een heuvel over kan (zie Giro Lombardia U23).
Idar komt na WK1 er ook bij op WK3. Ik ben benieuwd naar de progressie die hij in de winter zal maken enof hij het verwachtingspatroon van het management van UNO-X kan waarmaken.

Dank aan Hapsnurker voor de vlotte onderhandelingen. Veel succes met Cras en Burgaudeau.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal UNI - AND Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - AND   Deal UNI - AND Emptydo 9 sep - 22:49:38

Deal klopt!

Ik was opzoek naar een jonge renner die de potentie heeft om in kleine rondes punten te halen in klassementen, met zijn top 20 klassering in de Vuelta kan een nieuw contract hem niet meer ontgaan. Natuurlijk blijft het een risico bij welk team de handtekening gezet wordt.

Burgaudeau is voor mij een talentvol mannetje wat zomaar de nieuwe Cosnefroy kan worden. Veel punten binnenhalen in Franse wedstrijden is het doel en daarbij uitgroeien naar een wereldtopper.

Het laten gaan van Hulgaard en Andersen was niet makkelijk, echter verwacht ik dat Morten het teveel van zijn tijdrit moet hebben en daardoor selectief gaat scoren. Maar nooit een echte punten pakker gaat worden. Idar had ik veel vertrouwen in, echter moet je soms ook een renner laten gaan om er andere beloftevolle renners voor terug te krijgen.

Rage, bedankt voor de onderhandelingen en succes met Morten en Idar!
bbflood

bbflood

Deal UNI - AND Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - AND   Deal UNI - AND Emptyvr 10 sep - 6:34:54

Besproken en akkoord.
Gesponsorde inhoud

Deal UNI - AND Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - AND   Deal UNI - AND Empty

Deal UNI - AND