Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Verwachtingen WK

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf

Verwachtingen WK  Empty
BerichtOnderwerp: Verwachtingen WK    Verwachtingen WK  Emptyvr 10 sep - 17:46:17

Ik verwacht 1 medaille (bij de U23) en 1 top 10 plek bij de elite met bv Schelling, Mollema, Skjelmose, Barguil, Hofstetter dat soort gasten
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Verwachtingen WK  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwachtingen WK    Verwachtingen WK  Emptyza 11 sep - 12:10:23

Voor mij zal het van Bettiol moeten komen. Maar heb geen hoge verwachtingen.
Rawolf

Rawolf

Verwachtingen WK  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwachtingen WK    Verwachtingen WK  Emptyza 11 sep - 12:16:11

Het is nog geen WK maar op het EK is de medaille binnen met Juan Ayuso, toppertje.
Joske47

Joske47

Verwachtingen WK  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwachtingen WK    Verwachtingen WK  EmptyGisteren om 16:33:12

Ik woon boven op de Wijnpers (voornaamste helling in de finale) dus ik verwacht er heel veel van, al een paar profs zien verkennen hier. Met Mathieu en Valgren heb ik 2 renners die dicht kunnen finishen. Finale rondje lijkt me op het lijf geschreven van Mathieu redelijk technisch en heel korte hellingen daar kan hij zijn explosiviteit uitspelen al is het de vraag of zijn rug 100% mee wil.

Voorts hoop ik gewoon dat er vlug koers gemaakt wordt want het finale rondjes kunnen veel profs aan in een peloton maar tegenwoordig begint de koers altijd vlug dus dat komt wellicht goed.
Flowtosti

Flowtosti

Verwachtingen WK  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwachtingen WK    Verwachtingen WK  EmptyGisteren om 17:14:17

De hoofdvogel is al binnen met de titel voor Ganna! Voor de wegwedstrijd heb ik nog geen hoge verwachtingen binnen mijn team, op dit parcours. Wel heel veel zin een mooie wedstrijd!
Hapsnurker

Hapsnurker

Verwachtingen WK  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwachtingen WK    Verwachtingen WK  EmptyVandaag om 7:22:08

Dit wordt natuurlijk mijn eerste weg-wk die ik als manager ga meemaken en toch hebben we een redelijke selectie kunnen opstellen. Als Androni hebben we niet de absolute favoriet in de selectie zitten maar zeker een grote kanshebber. Met Cosnefroy als kopman kunnen we zeker spreken van een mogelijkheid op dit parcours. Hij heeft de afgelopen weken vele topklasseringen genoteerd en is zeker een man om zondag in de gaten te houden. En op een goede dag in staat om voor de regenboog te gaan.

Daarnaast hebben we twee beschermde renners opgesteld in de vorm van Turgis en Teuns. Op een goede dag kunnen die een mooi resultaat halen, laten we hopen op een uitschieter naar boven.

Om het peloton in de bedwang te houden hebben we een paar hardrijders opgesteld, Oliveira Nelson, Gogl Michael, Koch Jonas, Craddock Lawson.

En met Gibbons en Neilands hebben we twee mannen die een een vroege vlucht zich kunnen laten zien.

Al met al een team waarmee we zeker tot diep in de finale kunnen meedoen!
Gesponsorde inhoud

Verwachtingen WK  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verwachtingen WK    Verwachtingen WK  Empty

Verwachtingen WK
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Off Topic-
Ga naar: