Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CEP-AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal CEP-AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal CEP-AST   Deal CEP-AST Emptydi 14 sep - 19:47:53

Naar CEP: A. Brunel
Naar AST: D. De La Cruz

Brunel vertrekt na 1,5 seizoen bij Astana en moet plaatsmaken voor de nummer 7 van de Vuelta! Heel bij met deze deal omdat ik vooral punten wil harken. Toen ik vanmiddag zag op CQ dat De La Cruz naar Astana lijkt te vertrekken was het contact met Chris gauw gemaakt. Astana renners staan natuurlijk altijd op de radar, maar als ze dan ook nog punten kunnen pakken is dat alleen maar mooi meegenomen.

Ik incasseer met deze deal naar mijn mening een verlies van z'n 30 mil op Brunel. Soms moet je je verlies nemen en weer doorgaan!
Ik heb vertrouwen in Cruz bij Astana en denk dat het leuk kan gaan uitpakken. Wat ik ook leuk vind is zijn aanvallende manier van koersen, soms wat kansloos maar dat mag de pret niet drukken! Het heeft hem wel een 7e plek opgeleverd.

Brunel heb ik laatst ook op een ander WK gekocht dus mocht automatisch wat sneller gaan.

Bedankt Chris voor deze hele snelle deal.

Chris85 en Timodej vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85

Deal CEP-AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CEP-AST   Deal CEP-AST Emptydi 14 sep - 20:43:25

Deal klopt!

Er zijn 2 dingen zeker in het leven! 1. We gaan allemaal dood. 2. Zodra er een renner naar Astana lijkt te gaan heb je dezelfde dag nog een berichtje van Ben.

Toen Ben mij appte met de vraag of DLC te koop was had ik meteen een uitgesproken voorkeur voor Brunel. Zelf één van de eerste neo's die ik kocht op WK2 toen ik net begon en hem daar met pijn in het hart laten gaan. Hij moet nog 23 worden en laat af en toe al zien een zeer behoorlijke tijdrit te hebben. Ik ben benieuwd wat hij nog meer in zijn mars heeft en vind het leuk om zijn ontwikkeling op deze manier weer op de voet te kunnen volgen!

Jij ook bedankt Ben!

Bennyboy, Mochie07 en Timodej vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CEP-AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: