Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ONE - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal ONE - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal ONE - AST   Deal ONE - AST Emptywo 15 sep - 11:39:53

Naar Once: L. Perichon + M. Delage
Naar Astana: M. Würtz Schmidt

2 Fransmannen vertrekken terwijl er een sterke Deen voor terugkomt! Deze renner stond al een tijdje op onze radar om binnen te halen maar ik durfde nooit toe te happen. Nu was het wel het moment en is de ploegleiding van Astana doortastend geweest. Het is een hele sterke renner die ook nog een tijdrit bezit. Ik vind hem de verbeterde versie van Brunel (vooralsnog) en dat zijn goede gereedschappen om te bezitten. De laatste tijd steekt die zijn neus steeds vaker aan het venster en doet hij ook echt mee met kleine etappekoersen.

Perichon viel me laatst ook op en ging ook steeds meer in de punten rijden. Leuk rennertje voor het Franse circuit maar niet meer dan dat Wink Wel leuk dat hij was opgeroepen voor het EK.

Bert, succes met stopper Delage en sterke Fransman Perichon.
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal ONE - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ONE - AST   Deal ONE - AST Emptywo 15 sep - 11:56:33

Deal klopt.

Wurtz Schmidt is een echte WK renner. Schoorde al best wat punten. Maar ben bezig mijn cash wat te verhogen. Zal volgend jaar nog niet meteen de toprenner opleveren die ik zoek, maar voor de jaren erna moet hier wat mogelijk zijn.

Delage stopt en levert al mooi wat op. Perichon wat minder punten op het wk spel maar voor de SV al wel wat beter dan de vertrekker.
Al met al een mooie deal voor beide omdat we verschillende doelstellingen hebben.

Bedankt Ben voor deze snelle deal.

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ONE - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: