Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM-IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal PDM-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM-IAM   Deal PDM-IAM Emptywo 15 sep - 23:00:59

Naar PDM Sultans of Swing: Hayter, Ethan
Naar Iam Cycling: Groves, Kaden+ Roche, Nicolas+ Bakelants, Jan+ 120mil

Met heel veel pijn laat ik Ethan gaan. Na weken alles winnen heb ik een aantal leuke boden gekregen. Hierdoor was het onhoudbaar Hayter te laten gaan. Met deze deal krijg ik er een leuk talentje voor terug, maar vooral sv en geld. Ik versterk mijn plek bij de neo's flink. Hayter was samen met Hirschi mijn pareltjes op wk3. Wel ben ik er bang voor dat hij bij Ineos niet volledig uit zijn verf kan geraken. Dit jaar kreeg hij een perfect schema voorgeschoteld, maar ben er bang voor dat hij bij de zwaardere klassieker te kort komt en bij Ineos ook regelmatig moet knechten. Met Groves hoop ik een leuke sprinter binnen te halen. Hij wordt bij scott rustig gebracht, ik zie veel potentie in hem.
Bedankt Torsten voor de leuke en spannende onderhandelingen!

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM-IAM   Deal PDM-IAM Emptywo 15 sep - 23:13:12

Deal klopt!

Betaal natuurlijk de hoofdprijs, maar vooral in SV en cash. Groves begin ik een beetje mijn geduld mee te verliezen (zul je zien dat ie deze week dat rondje wint) maar zit volgens ons voor ongeveer 100 miljoen in deze deal. Voor dat bedrag mocht ie wel weg. De cash is jammer van mn neopositie, maar daar zou ik toch geen aanspraak kunnen maken op de neos in de categorie Hayter (als die er zijn).

Dan de nieuwste aanwinst voor de Sultans of Swing: Ethan Hayter! Wat een man! Rijgt de zeges aaneen (check dit jaar even op pcs) en is vooral heel allround en constant. Heeft een goede tijdrit en sprint en verteerd de meeste heuveltjes ook nog aardig. Moet je nagaan wat dat in de (semi)klassiekers nog kan gaan brengen. Naast Pidcock zal hij de komende jaren ook die koersen moeten gaan dragen in een team dat vooral op GT draait zie ik hem juist veelvuldig kansen krijgen. Kortom, heel blij met deze deal en zo wil ik volgend jaar de top10 gaan bestormen. Let’s dance!

Melvin, het was een lang gevecht waarin telkens meer moest toegeven, maar waarin ook bleek dat je wel constructief was en Hayter echt weg mocht (twijfelde ik eerst aan). Ik wens je veel wijsheid en plezier bij de neos. Scheelt mij weer wat avondjes

MelvinBraam en Timodej vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: