Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ABS - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal ABS - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal ABS - AST   Deal ABS - AST Emptyvr 17 sep - 14:40:41

Naar ABS: Z. Stybar + 65
Naar AST: A. Bettiol

Het was al langer duidelijk dat ik niet geïnteresseerd was in cash op dit WK. Maar wat ik aan cash heb wil ik wel goed en zorgvuldig besteden aan verbetering.
Stybar en cash vertrekken. Eigenlijk heeft Styby geen koers voor mij gereden en denk dan ook dat hij nog een jaartje ergens zal koersen om er dan de brui aan te geven. Het is niet een renner die meer heel veel zal scoren denk ik, dus hij mocht gaan. Ik ben natuurlijk wel heel benieuwd hoe hij het tijdens het WK gaat doen.

Chiel zoekt zekerheid en is bezig een indrukwekkende hoeveelheid SV bij elkaar te verzamelen en ik was bereid hem daarbij te helpen Smile

Dan de nieuwkomer: Een gekke Alberto Bettiol Smile. Helaas geblesseerd geraakt en dit seizoen niet meer in actie door een gekke ziekte. De medische staf is ervan overtuigt dat ze hem kunnen helpen zodat hij weer volledig de oude zal worden. Ik vind zijn manier van koersen mooi en hopelijk gaat hij weer snel shinen tijdens het voorjaar.
Het uiteindelijke doel is om meer punten te halen dan dit seizoen om zo eens mee te strijden voor de bovenste 10 plekken.

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Deal ABS - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - AST   Deal ABS - AST Emptyvr 17 sep - 14:45:45

Deal is akkoord

Deze is vrij simpel,
ben wil bettiol -> ik noem een prijs -> ben wilde betalen -> deal

Soms is het vrij makkelijk. Ik denk dat onze tactieken momenteel zo uitkomen dat we elkaar vrij makkelijk kunnen helpen. Ben gaf aan dat hij punten wilde, ik gaf aan dat ik cash en stops zocht.

Onderhandelen met Ben is daarnaast altijd weer een feest, dus ik ben extra blij met deze deal!

Nog iets over Bettiol, leuke renner met hoog potentieel. Lijkt echter moeite te hebben om constant te scoren. Als hij dit in de toekomst kan, heb ik hem mogelijk te goedkoop weg gedaan. Maar tot nu toe ziet het ernaar uit dat Ben een eerlijke prijs betaald.

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ABS - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: