Naar ABS: Z. Stybar + 65
Naar AST: A. Bettiol
Het was al langer duidelijk dat ik niet geïnteresseerd was in cash op dit WK. Maar wat ik aan cash heb wil ik wel goed en zorgvuldig besteden aan verbetering.
Stybar en cash vertrekken. Eigenlijk heeft Styby geen koers voor mij gereden en denk dan ook dat hij nog een jaartje ergens zal koersen om er dan de brui aan te geven. Het is niet een renner die meer heel veel zal scoren denk ik, dus hij mocht gaan. Ik ben natuurlijk wel heel benieuwd hoe hij het tijdens het WK gaat doen.
Chiel zoekt zekerheid en is bezig een indrukwekkende hoeveelheid SV bij elkaar te verzamelen en ik was bereid hem daarbij te helpen
Dan de nieuwkomer: Een gekke Alberto Bettiol
. Helaas geblesseerd geraakt en dit seizoen niet meer in actie door een gekke ziekte. De medische staf is ervan overtuigt dat ze hem kunnen helpen zodat hij weer volledig de oude zal worden. Ik vind zijn manier van koersen mooi en hopelijk gaat hij weer snel shinen tijdens het voorjaar.
Het uiteindelijke doel is om meer punten te halen dan dit seizoen om zo eens mee te strijden voor de bovenste 10 plekken.