Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal BOR - ABS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07

Deal BOR - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal BOR - ABS   Deal BOR - ABS Emptydo 7 okt - 15:48:23

Naar BOR: Jakub Mareczko + Scott Thwaites
Naar ABS: Thomas De Gendt + Anthony Perez

Na kort over en weer kwam deze deal vrij snel tot stand. Interesse vanuit mij was er vooral voor Perez die een goede tour reed. Dit leverde niet direct punten op, maar kan hierdoor in mijn optiek een leuke laatbloeier zijn. De Gendt(en Thwaites) erbij gehaald omdat ik geen 2v1 deal wilde. Ik haal hem vooral voor zijn stop en een mogelijke uitschieter. Blijft een aparte en leuke renner, dus wie weet.

Mareczko kan enorm snel aankomen en is een van de betere sprinters in het italiaanse circuit. Echter, doordat hij veel wedstrijden rijdt op lager niveau en bij het zien van een verkeersdrempel moet lossen, zie ik hem jaarlijks niet veel punten halen. Heeft daarnaast een goede stop maar dat zal nog even op zich laten wachten. Thwaites was nodig om deal compleet te maken.

Adriaan bedankt voor het snelle onderhandelen!
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje

Deal BOR - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BOR - ABS   Deal BOR - ABS Emptydo 7 okt - 16:16:50

Deal klopt
Met deze deal hoop ik vooral dat Thwaites geen profcontract meer gaat krijgen zodat ik mijn team kan verkleinen + Mareczko die al een aardige stop heeft opgebouwd die hopelijk vanaf komend jaar wat constanter is kwa prestaties

Thomas De Gendt verlaat mijn ploeg die zelf dit jaar heeft aan gegeven dat hij het niveau steeds moeilijker aan kan waardoor zijn resultaten ook niet meer kwamen en heeft nog een contract voor komend jaar + Perez die jaar wel een paar uitschieters heeft maar kon wel vertrekken met de hoop op kernverkleing
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal BOR - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: