Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ALL - FGU

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal ALL - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Deal ALL - FGU   Deal ALL - FGU Emptydo 14 okt - 21:00:20

Naar ALL: Roglic + Vingegaard + 25
Naar FGU: Pogacar

Ik wilde typen: blij. Maar Noud zei dat de mensen een verhaaltje leuk vinden. Dus.

Toen ik nog minder snapte van het spel dan nu - tijdens de draft - bood ik het hoogste bedrag van iedereen en kreeg plek 7. Voor mij werd Ackermann gekozen, zodat ik Roglic in mijn team kreeg. Hij is de kurk geweest waar mijn team op dreef, qua punten én cash. Ondanks zijn val in de Tour ook dit jaar weer ruim 1300. Maar. Eind oktober wordt hij 32. Nee, ik denk niet dat hij snel minder gaat scoren, maar de kurk zal op den duur wel vergaan. Al langer hoopte ik een nieuwe fundering onder mijn team te kunnen slaan. Al eerder spraken Noud en ik over deze deal. Ik begrijp dat er wat pijn zit bij Noud, elke keer als Roglic zijn sprinthamer bovenhaalt en een koers wint. Toen stond er niet de juiste tweede renner naast. Nu wel: Jonas Vingegaard. Zoals dat altijd hoort: ik vind het jammer hem te laten gaan. Maar dat is natuurlijk ook echt zo; ik vond het vet hem te volgen. Heeft de potentie om in grote rondes mee te doen en is misschien wel de opvolger van Roglic zelf. Als dat echt gebeurt leg ik toe op Jonas, maar als het niet gebeurt dan cash ik nu voor een renner die vele malen goedkoper heb gehaald. En misschien is de prijs ook wel precies goed. Misschien is het zo dat Noud een iets bredere top krijgt en ik een speerpunt dat (hopelijk) nog 10 jaar meegaat in plaats van 3 of 4.

Geen idee waarom die 25 erbij moest. Dat komt vast in het verhaaltje van Noud. Maar als het om deze bedragen gaat: who knows. Het zou Noud sieren dat als Vingegaard volgend jaar de Tour wint hij het bedrag alsnog terugstort.

Blij.

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud

Deal ALL - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ALL - FGU   Deal ALL - FGU Emptydo 14 okt - 21:14:36

Deal klopt. Ik vind dat ik wat weinig gedaan had de afgelopen maanden op deze versie, en ik heb zelf een enorme hekel aan Managers die maar een beetje op hun toppers blijven zitten gedurende vele jaren. Daarom heb ik besloten om met Pogacar maar eens veruit de meest waardevolle renner op WK die ik gezien heb op de TL te zetten.

Ik had eigenlijk weinig hoop dat ik iemand zou vinden die een bod zou doen dat Pogacar echt op waarde schat, maar het openingsbod van Rick bood meteen hoop (al moet ik zeggen dat Chris later ook een zeer redelijk bod heeft gedaan). Toen hebben Rick en ik een aantal uren dooronderhandeld en kwam deze deal eruit rollen.

Roglic is mijn WK-Trauma, doet altijd nog een beetje pijn als hij wint. Heb hem op WK1 ooit gehaald en toen uit teleurstelling over een valpartij veel te snel weer verkocht, daarna begon hij aan zijn zegereeks. Nu heb ik hem terug en dat was een belangrijke factor in de deal. Daarnaast denk ik inderdaad dat ik met Vingegaard wel eens zijn opvolger binnengehaald kan hebben, ik denk in ieder geval dat Vingegaard echt veel dezelfde kwaliteiten heeft.

De 25 miljoen moest erbij omdat ik dat nodig vond om een goed gevoel over deze deal te krijgen. Dat is toch het belangrijkste!

Ook Blij! Succes met Pogacar Rick!

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ALL - FGU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: