Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal TEL - ONE

Ga naar beneden 
AuteurBericht
bbflood

bbflood


Posts : 588
Join date : 28-01-20

Deal TEL - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Deal TEL - ONE   Deal TEL - ONE Emptyza 16 okt - 11:31:06

Naar Tel: Harm Vanhoucke
Naar ONE: Filippo Zana+Jose Felix Parra

Was eigenlijk de bedoeling om mijn kern te verkleinen. Niet helemaal gelukt, maar kon me hier uiteindelijk wel in vinden.

Harm Vanhoucke gaat helaas vertrekken. Hij heeft zichzelf de tijd gegeven om te groeien. Ligt op schema wat mij betreft maar doordat ik Parra erbij kreeg was ik uiteindelijk om.

Zana heeft al wat mooie resultaten laten zien en is redelijk allround. Kan kleine rondes al aan en ook in eendagswedstrijden in het verleden al mooie uitslagen gereden.
Parra komt uit voor de Equipo Kern Pharma en daar hebben ze een leuke ploeg met ook Adria en Berrade. Vind dat die jonge ploeg mooi aanvallend aan het rijden is.
Berrade heb ik al op wk2 en wou hier ook graag een renner van die ploeg.
Parra heeft in de wat kleinere koersen al mooie uitslagen gereden. Vraag is hoe dat verder gaat maar de potentie is er.

Koen bedankt voor deze deal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal TEL - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - ONE   Deal TEL - ONE Emptyza 16 okt - 11:52:11

Deal klopt.

Met parra en zana gaan 2 jonge mannen weg maar krijg er nog een jonge voor terug.

Zana rijdt eigenlijk alleen in de rondes tegen de jeugd uitslagen. 2.2 rondes die leveren natuurlijk ook punten op maar zodra hij te oud wordt verwacht ik geen punten meer van hem. Want in de sterkere koersen doet hij toch niet mee.

Met parra gaat ook een renner die pas 24 is en in de kleinere koersen punten pakt. Verwacht dat hij de stap naar een world tour team kan maken, maar dat hij dan meer knecht gaat worden en dan geen uitslagen meer gaat rijden. Behlave af en toe in kleinere rondes. Hij kan me natuurlijk nog altijd gaan verassen.

Met vanhoucke haal ik een jonge renner binnen van 24 die zijn limiet nog lang niet gehaald heeft. Verwacht als hij die stappen gaat zetten dat hij heel goede uitslagen kan rijden in de wat meer grotere koersen. Dus ik zie deze deal wat meer voor de toekomst omdat ik bang ben dat parra en zana na 1 a 2 jaar niet veel punten meer gaan scoren. Dit verwacht ik wel van vanhoucke.

Jij ook bedankt voor deze deal. Dat die goed mag uitpakken voor ons beiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TEL - ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal UNI - MAP
» Deal SKY - SAL
» DEAL UNO - TIS
» Deal MOL - COR
» Deal CAN - PDM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: