Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM - DQS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM - DQS Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - DQS   Deal PDM - DQS Emptyvr 22 okt - 15:14:04

Naar PDM: Donavan Grondin + Valentin Ferron
Naar DQS: Jos van Emden + Sander Armee + Kenneth Vanbilsen + 2 miljoen

Grondin wil ik al heel lang heel graag en toen hij gisteren met een sprint van 3 rondes wereldkampioen werd in Roubaix moest ik hem gewoon hebben. Ik betaal waarschijnlijk teveel, maar dat boeit me hier niet zoveel. Die kleine kans dat hij ook op de weg een goede coureur gaat worden die wil ik graag nemen. Scenario Viviani zou natuurlijk werelds zijn (#dromenmag).

Ferron rijdt een heel goed najaar. In de uitslagen niet echt terug te zien, maar hij zit vaak bij de voorste groepjes in de koers. Iets hoger finishen heeft hopelijk te maken met wat hardheid en ervaring. In de onderhandelingen kwam hij er bij en dat vind ik een leuk gokje.

De vertrekkers zijn vooral rijdende stops die allemaal nog wel een jaar doorgaan (Armee vind vast een ploeg ......). Ik volg liever jonge renners (met beetje talent) dan oudjes.

Luc bedankt en doe wat verstandigs met de verkregen waarde!

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal PDM - DQS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - DQS   Deal PDM - DQS Emptyvr 22 okt - 18:46:13

Valt weinig over te zeggen, onderhandelingen duurde 15 minuten. Ik krijg voor mijn gevoel een beetje extra waarde en zekerheid. Heb niks met Ferron en Grondin dus met een mooi bod mochten ze beide vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM - DQS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: