Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CDC - TIS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf

Deal CDC - TIS Empty
BerichtOnderwerp: Deal CDC - TIS   Deal CDC - TIS Emptyma 25 okt - 19:26:10

Naar CDC:
Ghirmay + Matteo Jorgenson + Hvideberg + Langeveld + 12

Naar TIS:
Ayuso + Arroyave + Murgialday + Champion + Jullien

Grote deal, Ayuso vind ik een supergroot talent maar hij mocht opzich wel weg omdat ik met WK3 wat meer op de korte termijn focus. Ayuso is nog heel jong en ik verwacht dat het nog wel 2 seizoenen duurt voor hij echt in rijtjes met de absolute toppers geplaatst kan worden. Met deze deal doe ik eigenlijk 5! talenten weg waarvan ik vooral van 3 wel vertrouwen heb dat t echt wat word voor 3 andere talenten die al een stuk verder staan in hun ontwikkeling. Jorgenson en Ghirmay verwacht ik gelijk al punten van en Hvideberg heeft ook al mooie dingen laten zien. Langeveld hoop ik dat hij stopt en zo wat meer cash kan verzamelen.

Thx Jasper ook om er voor open te staan 2 van je beste renners te verhandelen hopelijk voor jou word Ayuso de beloofde 2e Pogacar :p.

Jappe666 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666

Deal CDC - TIS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CDC - TIS   Deal CDC - TIS Emptywo 27 okt - 17:55:38

Deal klopt.

Belangrijkste schakel in deze deal is uiteraard Ayuso, de nieuwe posterboy van het Spaanse wielrennen.
Zijn resultaten bij de jeugd waren impressionant, zijn eerste wedstrijden bij de profs enorm veelbelovend.
Vandaar dat we de gok aangaan om hem in het team op te nemen, in de hoop dat hij in de voetsporen van de Valverde's en Contador's kan treden.

In zijn zog volgen ook Arroyave, Murguialday, Champion en Jullien.
Daar zijn de verwachtingen minder hoog gespannen en mijn hoop is dan ook dat minstens 2 van de 4 kunnen uitgroeien tot volwaardige profs die de nodige punten sprokkelen.

Met spijt in het hart laat ik hiervoor Ghirmay, Jorgenson en Hvideberg gaan, 3 jonge talenten die echt nadrukkelijk op de poort aan het bonken zijn om aan te sluiten bij de top en waar ik heel veel vertrouwen in heb/had dat ze het zullen gaan maken. Helaas waren zij noodzakelijke offers om Ayuso te kunnen binnen hengelen. Met Langeveld, die mogelijk stopt, en een beetje extra cash waren beide partijen tevreden om de deal doorgang te laten vinden.

Het was prettig zaken doen, en veel succes met de jonkies, ik ga ze zelf met veel interesse blijven volgen!

Rawolf vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CDC - TIS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: