Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - DQS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal UNI - DQS Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - DQS   Deal UNI - DQS Emptydo 28 okt - 12:00:41

Naar UNI: Roger Adria + Sasha Weemaes + Jhonatan Narvaez
Naar DQS: Eddie Dunbar + Mikkel Bjerg + Kenny Elissonde + 20 mil

Over de aanwinsten:
Adria.. Het kostte mij een jaar om hem binnen te halen. Ik had zijn evolutie niet verwacht tot hij een goede zomer reed. Maar goed, hij is nu binnen en mag volgend jaar een nieuwe stap voorwaarts maken. Want daar draait het bij Unibet om, om renners te halen die nog niet aan de top zitten maar de weg er naartoe bewandelen.
Weemaes koop ik op een ideaal moment namelijk na een revalidatie aan de achillespees. Hij heeft nog geen contract maar dit zal wel in orde komen. Het team is dun bezaaid met snelle mannen, dus een extra optie erbij hebben is fijn.
Narvaez kende een minder jaar, maar als jonkie is dit normaal. Hij opende enorm sterk met een 3e plek en een zalige move samen met VDP in KBK. Het talent is aanwezig, dat toonde hij al meermaals. Hop naar meerdere moves in de wedstrijden Cool

De vertrekkers:
Eddie, de ongelukkige.. Hij viel twee maal dit jaar en net op het moment dat hij in conditie stak. Hij heeft het talent, maar binnen INEOS bulkt het van het talent. Als je ziet dat nu ook Tulett erbij komt, wat voor mij een vergelijkbaar profiel is. Dan zal Eddie moeten aanvoelen wat voor hem het beste is.. Ik zie zijn kansen afnemen.
Mikkel na WK1 verlaat hij hier ook het team. Mikkel, een goede tijdrijder, komt er nog uit bij de profs. Als hij niet oplet zie ik hem naar een rol als el tractor gaan. Binnen UAE wordt hij gewaardeerd voor efforts, die hij deed in oa TDF. In het voorjaar liggen kansen voor hem al hangt af hoe zijn explosiviteit is.
Kenny vertrekt meteen, als 30'er wens je niet terecht te komen in een kinderopvang. Daarom hebben we in onderling overleg besloten hem te laten gaan.
De cash toevoeging is een pittige, maar zoals ik al zei met 65 mil koop ik koerspaard maar een boerepaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal UNI - DQS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - DQS   Deal UNI - DQS Emptydo 28 okt - 15:11:53

Deal klopt. DSQ gaat verder met waarde uit de markt halen. Ik verkoop Adria en Narvaez beide met een hele dikke winst. Ik zie het ze beide ook waar maken, maar de vraag is hoeveel upside er nog is tov hun waarde. Weemaes heb ik als startende manager gehaald, eigenlijk zonder strategische reden destijds.

Ik haal Eddie voor 50M minder binnen dan de vraagprijs aan het begin van dit jaar. Voor mij kan het alleen maar beter worden bij hem. Hopelijk vertrekt hij over een tijd naar een team met meer kansen. Ik had nog geen echte tijdrijder, Bjerg gaat deze plek vervullen. Ben benieuwd of hij nog een stap gaat zetten. Eli is alleen alsopvulling om de deal compleet te maken gekomen. Gaat vast binnenkort weer in een andere deal weg.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - DQS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: