Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal COR - CAN

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal COR - CAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal COR - CAN   Deal COR - CAN Emptydo 28 okt - 16:42:00

Dan Martin + Campenaerts = Küng + 10

Naar COR: Stefan Küng + 10 miljoen
Naar CAN: Dan Martin + Victor Campenaerts.

Met Küng gaat er een kopman mijn team verlaten. Ik heb met Küng een tijdje gewacht en gehoopt dat hij ook in het klassieke werk nog een stap zou kunnen maken. Ik ben er niet meer helemaal van overtuigd dat dat gaat lukken, ook in Roubaix kwam het er weer niet uit. Küng mag daarom na een mooi seizoen mijn team verlaten, ook al gaan daarmee wel wat punten de deur uit.

Voor Küng komt een van mijn favoriete renners terug, helaas gaat hij wel met pensioen. Maar dat mag hij dan wel doen bij de ploeg die hem het liefst ziet rijden. Dan vertegenwoordigd natuurlijk ook een mooie stop, waarmee ik hoop het hoogtepunt van mijn team in de toekomst beter te verzekeren na komende Neo verkoop.

Met Campenaerts komt er ook nog een renner bij waar ik de laatste tijd erg van gecharmeerd ben geraakt. Waar het bij het tijdrijden vaak niet van een leien dakje ging, maakt hij nu op een nieuwe manier wel echt indruk op me. Ik hoop dat hij die lijn doorzet en volgend jaar wat mooie resultaten neer kan zetten.

Teela, bedankt voor uiteindelijk alsnog een leuke deal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal COR - CAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR - CAN   Deal COR - CAN Emptydo 28 okt - 19:49:37

Dan Martin stopt mijn inziens net twee seizoenen te vroeg, waarmee er een plek en veel budget vrij kwam. De mogelijkheid om dit budget te investeren tijdens de neo’s laat ik graag aan mij voorbij gaan. Ik pak liever de punten van Kung. Een sympathieke renner welke garant staat vóór punten en op die manier het gat wat Dan Martin laat vallen goed kan opvullen.

Ik geloof dat Kung nog wel een stapje kan zetten. Heeft in ieder geval een ploeg waar ik redelijk vertrouwen in heb en denk dat er voldoende kansen blijven komen tijdens wat klassiekers, wat kleinere rondjes en wat tijdritten.

Met de komst van Kung vertrekt Campenaerts. Hij heeft een heel leuk seizoen gehad, waarbij hij volop kansen kreeg. Gaat zich meer richten op eendaagse wedstrijden wat mijn inziens een goede keuze is. Toch verwacht ik geen gouden bergen wat grotendeels ook komt door zijn nieuwe ploeg. Hij mag dan ook voor een vriendelijke prijs de deur uit.

Ik betaal een redelijk bedrag (zeker in cash) vóór een leuke renner, maar weet ook dat het rendement wat aan de lage kant zit. Ik zal dan ook bij de Neo’s niet zo’n grote rol hebben, nu het neosysteem grotendeels hetzelfde blijft, ga ik liever voor een veel groter budget over een paar jaar.

Karsten veel succes met Campenaerts. En trek een mooie neo aan met de cash.

Groet,
Gerben
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal COR - CAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: