Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - MOL

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal UNI - MOL Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - MOL   Deal UNI - MOL Emptyvr 29 okt - 14:59:54

Naar UNI: Stefan Bissegger
Naar MOL: Alessandro Covi

Covi heeft dit jaar mijn team rechtgehouden door een sterk najaar te rijden. Ik verkoop hem volgens mij op een "hot" moment.
Ik kocht vorig jaar Covi van VAC voor een 120 mil afgerond. En ik kan met deze deal de aankoopprijs x 2 in return krijgen.

In ruil komt Bissegger een waar hardrij kanon in de plek. In Zwitserland wordt hij aangeschreven als de nieuwe Cancellera, dus ik ben heel benieuwd. Het is een renner die meerdere wapens heeft, hij heeft een tijdrit als wapen maar is ook niet te beroerd om aanvallend te koersen.
Deze combinatie kan renderen in het voorjaar. En wie weet kan hij kort eindigen in kortere rondes zoals. Benelux Tour.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske47

Joske47

Deal UNI - MOL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - MOL   Deal UNI - MOL Emptyvr 29 okt - 15:46:11

Deal klopt. Bij deze laat ik de nieuwe Cancellara gaan voor de nieuwe Ulissi.

Bissegger heeft me in de tijdritten dit jaar aangenaam verrast. Er zijn weinig (geen?) renners die kunnen zeggen dat ze op hun 22e 2 world tour tijdritten hebben gewonnen. Echter viel hij me wat tegen in het eendagswerk en ik ben niet overtuigd dat hij daar nog de nodige stappen gaat zetten.

Covi daarentegen laat het wel al zien in het eendagswerk met daarnaast een sterke giro. Hij heeft ook meerdere wapens: geraakt een berg over, explosief op een heuveltje en niet traag aan de meet. De concurrentie bij zijn ploeg is niet klein maar een vergelijkbare renner als Ulissi heeft al bewezen dat een Italiaans programma en wat kleinere wedstrijden ook heel veel punten kunnen opleveren.

Rage veel plezier met Bissegger, heel benieuwd hoe hij zich verder ontwikkelt.

MelvinBraam en Timodej vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - MOL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: