Klopt.
Honoré heeft nog geen week in dienst geweest. Ik creëerde met het aanwerven van Honoré een hoge meerwaarde.
Deze investeer ik terug in drie talenten, die nog niet zo ver staan als Honoré. Maar ze hebben alle drie het potentieel om even ver te geraken.
Waerenskjold ziet zichzelf als een goede eendaags renner, die heel hard kan rijden. Aan het eind van een zware wedstrijd kan hij rekenen op een sterk eindschot.
Skjelmose opende heel sterk in de UAE Tour en bevestigde dit in Romandie en Dauphine. Als hij volgend jaar een grote ronde kan afwerken, zal zijn motor uitbreiden.
Waardoor hij op termijn kan meespelen voor een top 10 plek in een ronde van een week.
Rutsch de onstuimige, ik herinner van hem een aanval in Parijs-Nice waar het peloton alle zeilen moest bijzetten om hem terug te halen.
Hij zal nog geregeld met zijn hoofd tegen de muur lopen maar in afvallingswedstrijden zoals Parijs-Roubaix is dit een kwaliteit die boven komt drijven.
De andere vertrekkers:
Andersen was bij de juniors de even knie van Leknessund. Voorlopig komt het er niet uit, mogelijk in de toekomst wel. Want hij laat het met momenten zien.
Norsgaard liet zich opvallen in het aanvalswerk, maar kon samen met Lopez weg voor een goed bod.
De 10 miljoen zorgt ervoor dat mijn zak met geld opgebruikt is.
Maar als je het rijtje bekijkt wie er allemaal recent bijgekomen is (Narvaez, Adria, Weemaes, Skjelmose, Bissegger, Rutsch en Waerenskjold). Dan is het geld goed besteed.