Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNO - CEP

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal UNO - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNO - CEP   Deal UNO - CEP Emptyzo 31 okt - 21:39:23

Naar UNO: MAS Enric + RODRIGUEZ CANO Carlos + 10
Naar CEP: SENECHAL Florian + MEEUS Jordi + POELS Wout

Meeus en Senechal mochten vertrekken bij Uno-X. Er was alleen wel een duidelijk vereiste voor beide.
Voor Senechal was ik opzoek naar een renner van vergelijkbare leeftijd die ook een vergelijkbaar aantal WK punten scoort maar die ik wel interessanter/leuker vind.
Voor Meeus was ik opzoek naar een talentvolle renner waar ik meer of net zoveel vertrouwen in heb als Meeus.

Het was al snel duidelijk dat Chris aan het vereiste voor Meeus kon voldoen omdat hij Rodriguez Cano ter beschikking wilde stellen, en zoals iedereen weet ben ik al een tijdje groot supporter van hem.

Daarna kwam ik al snel met het voorstel om Mas erbij te betrekken en waren we er eigenlijk ook snel over uit wat voor ons het waarde verschil was. Alleen de manier hoe we die gingen invullen duurde nog wel even, mede omdat ik Dainese net verkocht had toen Chris hem bij een voorstel betrok.

Over de waardeverschillen waren we het nog steeds eens en uiteindelijk kwam Chris dan ook met het voorstel Poels erin te verwerken en kwamen we tot deze deal. Ik denk dat beide partijen zeer tevreden zijn en wil Chris in ieder geval bedanken voor het beschikbaar stellen van Rodriguez Cano en Mas.

Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85

Deal UNO - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO - CEP   Deal UNO - CEP Emptyma 1 nov - 7:02:35

Deal klopt!

Uitleg volgt nog.
Chris85

Chris85

Deal UNO - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO - CEP   Deal UNO - CEP Emptyma 1 nov - 20:45:36

Dan nu de uitleg!

Ik ben al jaren gecharmeerd van Senechal en nu kreeg ik de kans om hem eindelijk een keer voor een schappelijke prijs te halen. Helaas moet Mas daarvoor vertrekken, mijn eerste pick in de draft toen WK3 begon. Ik merkte dat ik het lastig vond om over Mas te onderhandelen en al helemaal om hem te laten gaan, dan wordt het juist tijd om afscheid te nemen. Leek na de Vuelta van 2018 een toekomstig GC winnaar te worden maar in 2019 viel hij eigenlijk al gelijk een beetje tegen in de Tour. In het Corona jaar twee degelijke 5e plekken tijdens de Tour en de Vuelta en ook dit seizoen weer heel steady met vooral een prima 2e plek achter Roglic in de Ronde van Spanje. Toch was ik bereid hem te laten gaan voor Senechal om op die manier ook een goede kopman voor het voorjaar in de ploeg te hebben.

Daarnaast vertrekt ook Carlos Rodriguez Cano. Voor hem in de plek komt Jordi Meeus de gelederen versterken. Ik heb Rodriguez Cano op alle 3 de WK's inmiddels in mijn team gehad en blijf hem ook zeker volgen, al vraag ik me toch af of hij wel een ideale WK renner gaat worden. Met Meeus haal ik een groot talent die er in zijn eerste profjaar gelijk stond. Paar mooie ereplaatsen in de Vuelta met als hoogtepunt een 2e plaats achter Jakobsen. Ik hoop dat hij deze lijn door kan trekken.

Omdat Thomas en ik toch nog een behoorlijk waardeverschil zagen waren we opzoek naar een goede 3e renner van Thomas zijn kant om het gat te dichten. Een paar namen passeerden de revue en uiteindelijk kwamen we uit bij Poels. Over Poels waren we het echter niet helemaal eens waardoor we op een +10 van mijn kant uitkwamen. We hadden allebei geen zin om deze deal op 10 miljoen te klappen dus hebben we beide een beetje water bij de wijn gedaan.

Thomas bedankt voor de onderhandelingen, voor een relatief grote deal waren we er lekker vlot uit!

Timodej vindt dit bericht leuk

Gesponsorde inhoud

Deal UNO - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO - CEP   Deal UNO - CEP Empty

Deal UNO - CEP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: