Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal DIS - CDC

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Pozzovivo112

Pozzovivo112

Deal DIS - CDC Empty
BerichtOnderwerp: Deal DIS - CDC   Deal DIS - CDC Emptyma 1 nov - 18:53:16

Naar DIS:
Felix Grossschartner + Ivo Oliveira + Justin Jules + 25 miljoen

Naar CDC:
Giacomo Nizzolo

Eens een wat grotere deal aan mijn kant waarbij 1 van mijn grootste puntenpakkers vertrekt. Na de winst in seizoen 2 en de tweede plaats in seizoen 2 zijn we tot de conclusie gekomen dat er wat moet veranderen aan onze oude kern. Nizzolo moet dus plaats ruimen. Bedankt voor de 2 mooie jaren bij DIS en succes bij je nieuwe team Giacomo!

De eerste versterking is Grossschartner. Geen absolute topper maar in een goede dag kan veel. Heeft een behoorlijke sprint en kan tijdrijden wat altijd wel handig is. De concurrentie bij Bora wordt groter waardoor ik niet meteen verwacht dat hij nog kopman zal mogen zijn in de Vuelta zoals de voorbije 2 jaar. Hopelijk zal hij weer wat meer kleinere wedstrijden rijden genre Turkije en Romandië waar hij wel al wat bewezen heeft.
Ivo Oliveira komt ook naar ons team, is eerder een gokje. Ik herinner mij vooral een heel goede Vuelta van hem in 2020. Dit jaar is compleet in het water gevallen door een zware blessure dus valt weinig over te zeggen maar hopelijk zit er nog wel wat progressie op Ivo.
Jules en 25 miljoen komen ook mijn richting op. Aangezien ik niet verwacht dat Jules nog in het spel blijft komt dat dus neer op 55 miljoen wat ik wel belangrijk vind met het oog op de neo-verkoop waar een aantal jonge renners te koop zullen zijn die ik heel interessant vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf

Deal DIS - CDC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DIS - CDC   Deal DIS - CDC Emptyma 1 nov - 19:10:27

Deal klopt, qua waarde betaal ik hiermee teveel voor Nizzolo maar ik ben dit jaar een paar keer echt onder de indruk geweest van deze Italiaanse knaap. Fysiek sterker dan ooit dus ik geloof wel dat hij volgend jaar weer een sloot punten gaat halen. Past dan ook perfect bij mijn doelstellingen.

Grossschartner beetje net niet renner en bij Bora word t wel erg druk in zijn segment. Aan de andere kant als alles meezit kan er veel bij hem. Ivo ben ik niet heel rouwig om die komt toch meer in de knechtenrol terecht en af en toe een goeie tijdrit, Rui lijkt een stap verder te staan. Jules en Cash is jammer maar was nodig om Pozzo over te halen.

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal DIS - CDC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: