Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AND-IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal AND-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND-IAM   Deal AND-IAM Emptywo 3 nov - 16:32:05

Naar Androni: Aniolkowski, Stanislaw + Gall, Felix
Naar Iam Cycling: Venturini, Clement+ Smith, Dion +20mil

Bij deze gaat de vers gekochte Stanislaw mijn team alweer verlaten. Hij scoorde dit jaar meer punten dan smith en venturini tesamen en gezien zijn leeftijd denk ik dat er nog meer in de tank zit. Dit vindt Hapsnurker ook en toonde zijn interesse. Gall was een groot talent die bij DSM een beetje in de problemen zat. Net als vele voor hem wou ook hij weg bij DSM. Het is zeker een leuk gokje, maar ik heb al genoeg gokjes in mijn team zitten+ hij zit in mijn wk2 team, dus vandaar dat ik hem laat gaan. Ik zie in Venturini en Smith een stel leuke renners die af en toe voor zijn eigen kans mag gaan. Hopelijk gaan zij de komende jaren iets meer van hun kunnen laten zien. Het geld was nodig om het gat in leeftijd te doen overbruggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal AND-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-IAM   Deal AND-IAM Emptywo 3 nov - 20:07:48

Deal klopt,

Venturini stond al lang in de verkoop maar tot op heden geen akkoord kunnen bereiken, blijft ook een lastig te bepalen renner. Na de Vuelta dit jaar was het voor mij duidelijk want daar was geen enkele top 10 behaald en daarom besloot ik om afscheid te nemen. Ik verwacht dat Ag2r meer gaat rijden voor Godon, Dewulf volgend seizoen en dat Venturini zijn kans heeft gehad.

Voor Smith geldt dit in mindere mate, Melvin wilde heb er graag bij hebben. Was voor mij geen must dat ie moest vertrekken maar ben er ook niet rouwig om. Vorig jaar een top jaar gehad, dit jaar rijdt ie mee maar daar is ook alles mee gezegd.

Want met de twee renners die naar Androni komen verjong ik mijn selectie weer verder, al zijn het wel twee gokjes natuurlijk. Maar Aniolkowski heeft dit jaar alleen meer punten gereden als Venturini en Smith samen. Dus daarmee was het voor mij een gok die het waard is. Zijn contract is nog niet verlengd, maar hoop dat ie nog een jaartje kan ontwikkelen bij Bingoal om daarna de vervolg stap te zetten. Heeft dit jaar geen overwinning behaald, maar die gaat er volgend jaar zeker komen.

En Felix Gall, ja de stap van DSM naar A2GR is er eentje die op vele manieren kan uitpakken. Ik hoop dat ie gaat ontplooien zoals O'Conner dit jaar. Hij heeft in de jeugd mooie dingen laten zien en ik verwacht dat dit niet helemaal weg kan zijn. Met zijn 23 jaar heeft ie nog vele jaren voor zich en hoop ik de protocollen bij DSM de reden waren voor zijn mindere prestaties.

De cash was nodig om Melvin te overtuigen, zeker gezien het verschil in leeftijd.

Het zijn twee renners die zeker geen zekerheidjes zijn, maar talenten met een verhaal vind ik mooi om te volgen.

Melvin bedankt en succes met de Dion en Clement!

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal AND-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: