Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNO-IAM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal UNO-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNO-IAM   Deal UNO-IAM Emptyvr 5 nov - 0:43:24

Naar UNO-X: Pozzovivo, Domenico+ Serry, Pieter+ Gavazzi, Francesco+17,5mil
Naar IAM cycling: Dewulf, Stan+ Geniets, Kevin

uitleg volgt later
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal UNO-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO-IAM   Deal UNO-IAM Emptyvr 5 nov - 1:01:39

Deal klopt.

Dewulf en Geniets mochten vertrekken voor de juiste prijs.

Melvin had mij gezegd dat de deal met Mate zou zijn i.p.v. Serry, maar dat zullen we hem maar vergeven zeker.

De deal is op te delen in twee dealtjes voor mij.

Geniets = Gavazzi (70sv)
Gavazzi gaat nog een jaar door, maar volgend jaar ga ik van deze 70 miljoen een leuke renner kunnen halen waar ik wel vertrouwen in heb, in tegenstelling tot Geniets. Geniets rijdt wel eens leuk, maar het is altijd een flink stuk voor de finale en als de finale er dan eenmaal is moet hij lossen. Betwijfel of hij ooit echt zal doorbreken.

En

Pozzovivo (105) + Serry (25) + 17,5 = Dewulf
Als Pozzovivo nog een jaar door gaat moet dat wel richting de 150 miljoen gaan voor Dewulf, wat in mijn ogen een prima prijs is voor Dewulf. Als Pozzovivo niet doorgaat ook blij, dan komt er een jaar eerder een grote neo naar Uno-X.

Dewulf heb ik zelf niet mega veel vertrouwen in, maar veel managers denken daar wat anders over waardoor mijn vraagprijs wel gewoon hoog was.

Uiteindelijk blij met de zekerheid die deze deal mij geeft en hopelijk kan ik er in de neo over een jaar wat leuks van halen, of misschien al eerder als ik een andere deal kan maken.

Thomas
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal UNO-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO-IAM   Deal UNO-IAM Emptyvr 5 nov - 18:00:03

Yes, Thomas heeft het belangrijkste al uitgelegd. Ik beschouw pozzo en gavazzi als rijdende stop, vermoed dat pozzo er nog wel een jaartje aan plakt. Helaas wou ik mij vooral focussen op de komende neos vandaar dat zij mochten gaan. Ik ben komend seizoen op zoek naar een jongelingen legioen die mogelijk kunnen doorbreken tot kopman. Geniets en Dewulf voldoen heel goed aan deze eisen. Geniets zal weer veel in het voorjaar rijden wat vertrouwen uitspreekt. Daarnaast komt Dewulf, Stan is al een stap verder dan Geniets. Zo reedt hij een keurig najaar. Met Oliver en Greg als leermeesters zit zijn positie bij Ag2R wel goed.
Gesponsorde inhoud

Deal UNO-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO-IAM   Deal UNO-IAM Empty

Deal UNO-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: