Deal klopt.
Dewulf en Geniets mochten vertrekken voor de juiste prijs.
Melvin had mij gezegd dat de deal met Mate zou zijn i.p.v. Serry, maar dat zullen we hem maar vergeven zeker.
De deal is op te delen in twee dealtjes voor mij.
Geniets = Gavazzi (70sv)
Gavazzi gaat nog een jaar door, maar volgend jaar ga ik van deze 70 miljoen een leuke renner kunnen halen waar ik wel vertrouwen in heb, in tegenstelling tot Geniets. Geniets rijdt wel eens leuk, maar het is altijd een flink stuk voor de finale en als de finale er dan eenmaal is moet hij lossen. Betwijfel of hij ooit echt zal doorbreken.
En
Pozzovivo (105) + Serry (25) + 17,5 = Dewulf
Als Pozzovivo nog een jaar door gaat moet dat wel richting de 150 miljoen gaan voor Dewulf, wat in mijn ogen een prima prijs is voor Dewulf. Als Pozzovivo niet doorgaat ook blij, dan komt er een jaar eerder een grote neo naar Uno-X.
Dewulf heb ik zelf niet mega veel vertrouwen in, maar veel managers denken daar wat anders over waardoor mijn vraagprijs wel gewoon hoog was.
Uiteindelijk blij met de zekerheid die deze deal mij geeft en hopelijk kan ik er in de neo over een jaar wat leuks van halen, of misschien al eerder als ik een andere deal kan maken.
Thomas