Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNO - BOR

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal UNO - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNO - BOR   Deal UNO - BOR Emptyzo 7 nov - 1:41:46

Naar UNO: CHAVES RUBIO Jhoan Esteban + FORTUNATO Lorenzo
Naar BOR: CATTANEO Mattia + PASQUALON Andrea + HOFLAND Moreno

Tot mijn spijt moet ik Cattaneo laten gaan om deze deal rond te krijgen. Cattaneo was eigenlijk niet te koop en mocht alleen weg, als er leuke renner voor terug kwamen. Ik verwacht nog steeds dat Cattaneo zijn 2021 gewoon voortzet in 2022 en misschien zelfs nog wel beter gaat presteren nu Almeida weg is.

Wie is er geen fan van Chaves!? Met Chaves haal ik iemand die gelijkwaardig presteert aan Cattaneo, maar met een beter verleden en daardoor ook een hogere stopvergoeding. Ik verwacht dat hij volgend jaar echt nog een jaar vol gaat knallen in een nieuwe omgeving. Ik kan niet wachten om hem aan te moedigen!

Daarnaast komt Fortunato. Sinds afgelopen Giro ben ik eigenlijk fan van deze nog jonge renner (1996). Met de Zoncolan en de Cima Grappa heeft hij al gewonnen op twee van de zwaarste bergen die er te vinden zijn. Hij heeft besloten om nog twee jaar bij EOLO te blijven en met het vertrouwen waarmee Contador en Basso over hem praten, denk ik dat het de juiste keuze is. Volgend jaar zal hij vanaf begin van het seizoen een van de belangrijkere renners van EOLO zijn en ik hoop dat hij en Albanese veel goede resultaten neer gaan zetten voor EOLO (en Uno-X).

Om de deal rond te krijgen moesten Pasqualon en Hofland ook vertrekken. Beide hebben een redelijk vaste waarde van 45 en 35 stopvergoeding. Pasqualon zal nog zeker een jaar of twee drie door blijven scoren, Hofland gaat stoppen. Dit is de prijs die ik moet betalen om er twee leuke renners bij te krijgen.

Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje

Deal UNO - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO - BOR   Deal UNO - BOR Emptyzo 7 nov - 15:08:31

Deal klopt
Cattaneo komt zoals gezegt,hij wel iets meer vrijheid kan krijgen door het vertrek van Almeida en mede door zijn tijdritkwaliteiten ook wel regelmatig top 10 kan eindigen en nog wel wat in stop gaat stijgen wss
Pasqualon die al een solide stop heeft opgebouwd en jaarlijks nog wel aardig kan scoren ook + Hofland die me straks 35m gaat opleveren voor bij de neo strijd

Chaves die komend jaar naar EF gaat ,altijd een beetje een gok ,maar kan nog steeds wel prima scoren
En Fortunato mijn "koopje" van het jaar die verraste in de Giro en prima 15de wordt en zal hem zeker nog wel volgen maar met Pasqualon en Hofland wat meer zekerheid ingebouwd
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNO - BOR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: