Deal is akkoord
Na een jaar met Ups en Downs voor Landa mocht hij opzich vertrekken. Ik begon te merken dat het vertrouwen in hem afnam en denk dat hij bij Bahrein steeds meer concurrentie zal krijgen. Die concurrentie is de rode draad in zijn carriere en ik ga dus passen voor een nieuwe
#freelanda. Hij rijdt wel altijd goed als de weg oploopt en haalt zo jaarlijks stabiel zijn punten. Zelfs in dit tegenvallende jaar kwam hij rond de 300 punten uit. Ik gok dat hij dit nog wel een paar jaar kan doen en zo een mooi puntentotaal kan binnenbrengen voordat hij stopt.
Ik zoek echter momenteel niet echt naar punten en tegen de tijd dat ik dat wel doe vermoed ik dat Landa er nog weinig haalt. Zodoende komt Hart mijn team versterken. Hart kende een enorm pechjaar met valpartijen en ziekte. Ondanks dat er wat valt te zeggen over de concurrentie binnen de ploeg en het niveau van de concurrentie in zijn gewonnen Giro, denk ik niet dat het zomaar een toevalstreffer was. Is ook pas 26 dus heeft genoeg tijd om zich te laten zien. Tegen de tijd dat ik de punten nodig heb, hoop ik dat hij ze binnenbrengt
.
Ik was eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd in Hart omdat ik dacht dat zijn prijs hoger zou liggen. Echter kwam dit bod gewoon uit het niets en heb ik besloten om direct akkoord te gaan. Ik had nog ergens dwars kunnen liggen over 5 mil, maar als je met een goed bod opent vind ik dat niet fair.
Verder wil ik nog zeggen: HARTstikkebedankt!