Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CDC - BIA

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf

Deal CDC - BIA Empty
BerichtOnderwerp: Deal CDC - BIA   Deal CDC - BIA Emptydi 16 nov - 19:08:14

E. Theuns = B. Hermans

Naar CDC:
Ben Hermans

Naar BIA:
Edward Theuns

Waar ik van Theuns zei dat hij heel veel WK potentie heeft maar eigenlijk niet het goede programma rijd is dat bij Hermans wel goed in orde. Die kerel was dit jaar beter dan ooit op z'n 35e en rijd bij ISN een ideaal programma, Hermans vind ik voor de korte termijn dus wat zekerder qua punten die hij gaat opleveren. Hermans is een stuk ouder maar compenseert dat wel met een iets hogere SV en of Theuns tot zn 37e doorgaat op goed niveau is een iets groter vraagteken/

Bedankt Timo

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej

Deal CDC - BIA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CDC - BIA   Deal CDC - BIA Emptywo 17 nov - 11:24:24

De deal klopt. Snelste deal ooit denk ik. Jonatan deed een bod, ik accepteerde.

Ik ben namelijk wel fan van Theuns en ik zocht een extra man voor het voorjaar, aangezien ik genoeg klassementsmannen heb. Theuns heeft binnen zijn ploeg behoorlijke concurrentie, maar ik denk dat dit zelfs wel voordelig uit kan pakken. Een downgrade van zijn programma kan namelijk een enorme upgrade van zijn wk punten betekenen. Zo niet, pakt hij altijd alsnog wel zijn puntjes mee en heeft al een keurige stop.

Hermans heeft een van zijn beste jaren ooit gereden afgelopen jaar. Zijn stop is letterlijk op 1 positie in de ranking niet omhoog gegaan. Echter is hij natuurlijk al 35, heeft zojuist twee jaar bij getekend, en de
vraag is of hij zijn prestatie van dit jaar nog ooit kan evenaren.

De doorslag voor mij: Theuns zijn top ligt hoger dan Hermans' top. Of hij dat ooit nog gaat halen moet blijken.

Thanks Jonatan.

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CDC - BIA
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: