Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CDC - AND

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf

Deal CDC - AND Empty
BerichtOnderwerp: Deal CDC - AND   Deal CDC - AND Emptyma 22 nov - 15:03:55

Naar CDC:
Turgis + Ourselin

Naar AND:
I. Andersen + 95 miljoen

Wilde nog wel graag een man erbij voor de klassiekers. Turgis is die man, met Sagan erbij krijgt hij bij TDE wat extra interne concurrentie maar volgensmij hoeft dat nieteens slecht uit te pakken. Kan daardoor misschien eens gaan winnen dmv ploegenspel en dan een andere koers 15e plek pakken ipv elke koers 7e worden.

Voor Turgis moet ik eventuele neoambities wel redelijk vaarwel zeggen, hopelijk stopt Langeveld of iemand moet m willen kopen en heb ik alsnog wat cash.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal CDC - AND Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CDC - AND   Deal CDC - AND Emptyma 22 nov - 19:35:43

Deal klopt,

Turgis hoefde zeker niet weg, had ook veel vertrouwen in hem dat ie de volgende stap zou maken. Echter de aanwezigheid van Sagan kan positief maar ook zeker negatief uitpakken en ik denk het laatste. Dat betekent meer in dienst rijden en minder kansen voor hem zelf.

En een top 10 zit er voor mij nog niet in volgend jaar, dus nu kiezen voor lange termijn leek mij verstandig. Daarmee krijg ik nu een mooie som geld en een talentvolle renner die een enkele maanden geleden is verkocht. Nu komt ie weer terug op het oude nest en we hopen dat hij mooie stappen gaat zetten bij Uno komend jaar. Nog erg jong dus kan komende jaren veel punten binnenhalen en die transfer naar WT maken.

Ourselin bij de deal om ruimte te maken, voegde niets toe in mijn selectie.

Bedankt voor de onderhandelingen!

Rawolf vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CDC - AND
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: