Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal: BOR - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal: BOR - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal: BOR - AST   Deal: BOR - AST Emptywo 1 dec - 22:46:24

Naar BOR: D. De La Cruz + A. Howes
Naar AST: M. Cort Nielsen

Hofsje kwam naar mij voor DLC, een renner die ik net had gehaald en waar ik heel veel vertrouwen in heb. Gaat gewoon een vrij programma rijden en is bijna overal kopman waar die start. Het doet pijn om hem te verliezen want hij gaat naar Astana vol ambitie! Toch denk ik dat ik met Cort meer potentie heb binnengehaald. Het was DE renner van de Vuelta en naar mijn mening zit er nog veel meer in. Z'n klimvermogen was buiten proportioneel en zijn sprint is ook nog niet weg. Daarnaast bewees hij ook nog dat hij geweldig kan tijdrijden. Ik hoop echt dat Magnus een leuk programma gaat rijden om mij zo te helpen aan lekkere puntjes. Wat ik extra gaaf vindt is dat Cort een verleden heeft bij Astana waardoor hij toch nog een beetje thuiskomt.

Dankjewel Hofsje. Ik ga met je mee genieten van DLC als kopman bij Astana.

Laatst aangepast door ben_pronk op wo 1 dec - 23:31:02; in totaal 1 keer bewerkt

MelvinBraam vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje

Deal: BOR - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal: BOR - AST   Deal: BOR - AST Emptywo 1 dec - 23:09:14

Deal klopt

DLC komt nr7 van de Vuelta en dus zoaks gezegt naar Astana gaat en daar vaak genoeg voor eigen kansen mag gaan rijden vergeleken wat hij bij UAE moest doen en heeft ook aan zijn tijdritten gewerkt ,wat hem ook wel kunnen helpen komend jaar/jaren + Howes is nog zonder contract dus hoop dat hij gaat stoppen of iig geen prof meer is komend jaar

MCN of te wel Magnus Cort Nielsen gaat vertrekken
Top vuelta gereden zoals de meeste wel weten ,heeft een aardige sprint in de benen ,maar krijgt bij EF ook wel vaak de vrijheid om voor eigen kansen te rijden

Overall heb ik een beter gevoel bij DLC heb wat meer met klimmers ook ,en met hopelijk de stop van Howes weer wat extra's bij de neo's

Bedankt Ben ,veel plezier met MCN en sterktemet het verlies van een Astana renner 😉😄

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal: BOR - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: