Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal: MUN - LVT

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Timmerhuis

Timmerhuis

Deal: MUN - LVT Empty
BerichtOnderwerp: Deal: MUN - LVT   Deal: MUN - LVT Emptyza 4 dec - 13:31:14

Naar LVT: D. Quintana + N. Quintana
Naar MUN: M. Walscheid + B. Jungels + 5m

De renners Walscheid en Jungels schitterden op de TL van Patje, hem benaderd of we tot een deal konden komen en hij gaf aan interesse te hebben in N. Quintana. Uiteindelijk zijn we tot deze mooie deal gekomen waarmee beide partijen tevreden kunnen zijn. Walscheid en Jungels zijn goede aanwinsten om punten te sprokkelen in de sprints als in de klassiekers voor team MUN!

De gebroeders Quintana horen bij elkaar in de ploeg vandaar deze package deal. De gebroeders wordt veel succes gewenst bij Patje, LVT!
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

BerichtOnderwerp: Re: Deal: MUN - LVT   Deal: MUN - LVT Emptyza 4 dec - 13:47:01

Deal besproken en akkoord.
hofsje

hofsje

BerichtOnderwerp: Re: Deal: MUN - LVT   Deal: MUN - LVT Emptyza 4 dec - 14:32:40

Deal besproken en akkoord voor Patje
Patje

Patje

BerichtOnderwerp: Re: Deal: MUN - LVT   Deal: MUN - LVT Emptyza 4 dec - 14:33:11

Deal klopt. Was heel snel beklonken na een mooi voorstel van Timmerhuis. Ik ben altijd fan van Quintana geweest en hij mag dan niet meer bij de allerbeste klimmers zijn, in een goede dag vind ik het nog altijd genieten. Deal zal een beetje staan of vallen met het niveau dat Quintana en Jungels nog halen. Ik heb iets meer vertrouwen in Quintana. Dat Walscheid gaat vind ik jammer, kan een beetje van alles maar anderzijds ook in niets echt top. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten Timmerhuis!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Deal: MUN - LVT   Deal: MUN - LVT Empty

Deal: MUN - LVT
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: