Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022

Ga naar beneden 
+20
Patje
Noud
Timmerhuis
rage
Peter Post Forever
Hapsnurker
Timodej
MelvinBraam
Jappe666
hofsje
Chris85
ZwartebroekengeIetrui
Mochie07
bbflood
Rick Steggerda
Pozzovivo112
kschiffmacher
Flowtosti
Rawolf
Bennyboy
24 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptydi 21 dec - 17:00:37

Beste managers,

2021 is nu echt bijna ten einde. Dat betekent dat we ons gaan richten op de NEO verkoop en op het nieuwe jaar 2022. Hierbij nog even kort en bondig op een rijtje wat wij laatst hebben gecommuniceerd.

- De neo verkoop zal plaatsvinden van 22 januari t/m 4 februari. De deadlines mogen geplaatst worden met tijdstippen tussen 20:00 en 21:30(om de 5 minuten).
- De eerste 10 neo's zullen door de admins worden geplaatst. Zoals eerder vermeld zijn dit de 10 meest waardevolle neo's volgens een nader te bepalen kiesmethode. Deze zullen allen vrijdag 21 januari worden geplaatst en aflopen op 22 januari. Er is op 22 januari geen ruimte voor andere deadlines.
- Je kunt vanaf vrijdag 21 januari 20:00 de eerste deadlines plaatsen voor zondag 23 januari.
- Vorig jaar (30 december 2020) hebben we gemeld dat we de neo verkoop aan willen pakken.Verschillende ideeën zijn voorbij gekomen, maar we lopen tegen meerdere (technische) hindernissen aan. Daarnaast denken wij dat door de vroege plaatsing van de top 10 neo's het gewenste doel, namelijk eerlijke prijzen voor de beste neo's, bereikt zal worden.
- Als zich situaties voordoen waarbij een deadline wordt beïnvloed op een wijze die niet in de geest van het spel (zoals de Pidcock deadline vorig jaar), behouden de admins zich het recht om de deadline ongeldig te verklaren en zal deze opnieuw geplaatst worden. Indien van toepassing kan er een sanctie worden opgelegd aan betrokken managers.
- De transfermarkt sluit tussen het einde van p5, op 31-12 om 23:59u. De budgetten worden na 1 januari vastgezet voor de neo verkoop.
- Neo's die voor vrijdag 21 januari 20:00 worden aangekondigd worden meegenomen in de huidige sale, ook als zij in de periode na de sale, maar voor de zomer sale pas in het spel komen.. De zomersale zal in het eerste weekend van juli plaatsvinden. wordt een neo aangekondigd na het begin van de neo sale, schuift deze door naar de zomer sale.

Ter verduidelijking: Martin SVRČEK zal NIET meedoen in deze neosale terwijl Finn Fisher-Black wel mee zal doen in deze neosale. FFB heeft namelijk na 01-07 een contract gekregen bij UAE terwijl Martin SVRČEK dat pas zal krijgen op 1 juli 2022.  

Graag willen we je ook vragen om het meldingstopic te beantwoorden. We zijn benieuwd hoe jullie het hebben ervaren en zien uit naar de reacties.
De deadline staat op 31 december 2021 23:59.

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

- Wat vond je goed gaan?

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!


Alvast bij voorbaat dank!

P.s. Om hier het overzicht te houden wil ik jullie vragen alleen de reacties hier te posten en niet op elkaar te gaan reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptydi 21 dec - 17:10:26

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Absoluut!

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik ben zowel admin als manager. Die twee taken probeer ik zoveel mogelijk uit elkaar te halen om geen verwarring te zaaien bij mijn mede managers. Als ik aan het handelen ben ben ik echt een manager en absoluut geen admin. Als er zaken georganiseerd moeten worden zet ik een andere pet op.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Activiteit en het spel in goede banen leiden.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Je eigen visie volgen en die koppelen aan de doelen van andere managers.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ik sta heel vaak open voor handelen of contact over renners, dus denk dat ik anderen wel kan enthousiameren.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Het was soms een zwaar jaar als admin. Wat ik jammer vond is het begin van 2021 waarbij sommige managers zijn gestopt om verschillende redenen. Ook hadden we gaandeweg moeite om de lege teams op te vullen met actieve en blijvende managers. Toch mooi dat we nu zo tegen het einde van dit seizoen alles gevuld hebben met lijkt erg fijne en actieve managers. Zolang we komend seizoen het verloop verlagen is mijn 2022 al geslaagd. Ik hoop dat WK3 dan nog leuker gaat zijn.. Verder heb ik het als manager in 2021 beter gedaan dan in 2020. Eerste seizoen 18e en nu 15e. Wie weet wat er in het verschiet zit het komende seizoen Wink

- Wat vond je goed gaan?
Heel vet dat er veel activiteit is en dat er hier managers zijn die bereid zijn een koerswijziging te doen. Dan krijg je deals en activiteit. Wat ik ook mooi vindt is dat er vaak kopmannen worden verhandeld. Zo heb ik zelf Lopez kunnen halen, dat waardeer ik erg van de mede managers. De aanhouder wint!

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Het verloop van de managers. Maar ik heb goede hoop dat we daar nu een eind mee op weg zijn. Op naar een mooi wielerseizoen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 951
Join date : 16-11-20

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptydi 21 dec - 17:31:35

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
zeker

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
ik denk dat ik een van de meest actieve managers ben

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
transfers maken, lol?

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Team verbeteren/competitie element. transfers


- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ja, door transfers


- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Goed

- Wat vond je goed gaan?
veel managers staan open om transfers te maken
veel renners zijn verhandelbaar
Timo zn extra info dingetjes zijn wel een meerwaarde

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
naar mijn mening mag er iets kritischer geacteerd worden op nieuwe managers, als ze in week 1 al niet actief zijn blijft dat waarschijnlijk ook zo. Het is natuurlijk lastig om nieuwe managers te vinden dus ik snap het ook wel hoor.
Dat 1 vd admins basically al 10x ontslagen was geweest vanwege activiteit als hij geen admin was geweest blijf ik een raar verhaal vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 986
Join date : 09-11-19

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptydi 21 dec - 17:43:45

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
yep
- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
swingende manager van een swingend team
- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
ervaring, veel deals, ideeën
- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
op wk3 vooral een jong team bouwen en jaarlijks verbeteren. Ik hoop vanaf komend jaar te oogsten en de top10 in te dansen
- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
de hoeveelheid deals zou anderen kunnen inspireren. Aan de andere kant betaal ik vaak veel voor renners die vervolgens niet makkelijk weg gaan. Anderen vinden soms dat ik veel vraag voor jonkies, maar ik heb veel vertrouwen in bijna al mijn renners, dus tja......niemand kan voor een duppie op de eerste rang zitten
- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
leuk. Veel deals en gestage stijging. Doorbraak van Mäder, Storer, Philipsen gezien. Hopelijk maken de andere talenten komend jaar ook zo'n stap
- Wat vond je goed gaan?
leuke features van sheetkoning Timo en realtime prijzengeld is ook fijn. Daardoor geen onduidelijkheid over teambudget
- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
benieuwd naar neoverkoop nieuwe stijl!!
hopelijk wat minder verloop van managers, hoewel dat de voornaamste reden is van de vele deals natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 659
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptydi 21 dec - 19:33:02

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Altijd actief.


- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Ben een actieve manager, heb geholpen het forum op te bouwen. Ik mag mezelf ondertussen als ervaren manager zien denk ik, dus ik denk dat ik als vraagbaak ook een meerwaarde kan zijn.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Op Wk3 ben ik daar nog niet achter. Op de andere WK's heb ik bewuste strategieën. Hier heb ik dat (nog) niet echt.


- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Geen idee Smile Het feit dat ik vaak elke renner als beschikbaar beschouw, zorgt er vaak voor dat onderhandelingen ineens van doodlopend naar succesvol kunnen leiden.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Uiteindelijk heb ik mezelf verrast door als 4e te eindigen. Dus succesvol jaar.

- Wat vond je goed gaan?
Dat leg ik net uit. Ik vind de snufjes om het forum gebruiksvriendelijker te maken, echt top.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Geen idee... admins worden steeds meer ervaren. Het verloop had misschien iets minder kunnen zijn. Maar daar kun je niet altijd wat aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pozzovivo112

Pozzovivo112


Posts : 404
Join date : 09-11-19

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptydi 21 dec - 19:45:39

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik ben zo goed als dagelijks eens online en lees alle nieuwe berichten in topics. Dit is de enige WK-versie die ik speel dus mijn focus ligt volledig hierop. Qua transfers mag het wellicht wat meer zijn maar ik ga alleen over tot een deal als ik er 100% achter sta.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Door een goede betrouwbare manager te zijn die open staat voor onderhandelingen.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Renners uit mijn team volgen en het onderhandelen met andere managers.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Dat weet ik niet

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Het jaar begon slecht maar daarna ben ik het spel leuker beginnen vinden dan ooit.

- Wat vond je goed gaan?
Heel veel maar vooral de duidelijke communicatie van de admins en de interessante features zoals de starters uit je team in de toekomstige wedstrijden.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
De discussie rond de Pidcock-deadline en alles wat er rond is gebeurd en het stoppen van Ruud was jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 811
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptydi 21 dec - 20:52:32

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ben actief, handel veel, praat er veel over.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Al vaker aangeboden iets aan admin te doen, actief en bereikbaar zijn

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Contact met andere spelers en mix maken van scoren en talentpoule, handige deals maken

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Hoop het.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Goed.

- Wat vond je goed gaan?
Veel dynamiek, hele actieve en fanatieke kern, mooie close qua punten tussen teams

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Iets meer helderheid naar de toekomst toe; bijvoorbeeld bekend worden van de 10 geplaatste neo's op de vrijdag vind ik laat en daar is niet op in te spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 580
Join date : 28-01-20

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptydi 21 dec - 21:50:24

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?Goed en Actief

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?Geen

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?Zou ik zo niet weten

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?Geen idee

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?Ben tevreden over het spel

- Wat vond je goed gaan?Weet zo even geen antwoord

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!zie graag een andere manier van het beoordelen van transfers door de admins. Kan me hier meestal niet in vinden. Enkel een mening he, zie het niet te zwaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 980
Join date : 09-11-19
Age : 29

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptywo 22 dec - 10:32:30

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja!

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik denk dat ik heel actief ben, ook doordat ik admin ben natuurlijk. Ik heb veel deals gemaakt en ben veel met het spel en alles erom heen bezig geweest.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Ik ben natuurlijk al admin. Ik denk dat ik als admin het meeste toe kan voegen door na te denken over innovaties in het spel. Hoe het spel in balans is en wat we toe moeten voegen om het leuker of beter te maken. Zodoende zit er bij mij veel in de pijplijn maar is het ooit moeilijk om het concreet te maken. Ik denk dat het me wel heel goed lukt om critisch en neutraal te blijven. Daarnaast ben ik denk ik geduldig en duidelijk in communicatie in beide rollen.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Handelen en strategie uitwerken, ook het sociale aspect is leuk. Veel onderhandelingen eindigen in leuke gesprekken over renners die je normaal gesproken niet bespreekt.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Daar ga ik wel vanuit, ik ben vrij actief en post ook regelmatig eens een voorbeschouwing of ander topic als ik inspiratie heb.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Ik heb een paar goede en slechte dingen zien gebeuren dit jaar. Als manager vond ik het spel leuk, met de Giro als absoluut hoogtepunt. Het is ook erg leuk dat de teams nogsteeds goed in balans zijn en dat een ervaren en kern van goede managers dat ook zo lijken te houden.

- Wat vond je goed gaan?
Qua spelleiding denk ik dat we dit jaar stabieler en duidelijker zijn geworden. We hebben steeds minder in hoeven grijpen en dingen kunnen voorkomen in plaats van moeten genezen. Ik denk dat we beter zijn geworden in het consequent toepassen van de regels. Vooral dank aan Ben hiervoor die dit sterk in de gaten houdt. Ook de aanpassingen aan het forum doen het spel goed, deze quality of life changes zijn echt tof!(kudo's voor Timo). Daarnaast denk ik ook dat de kleine reglementstoevoegingen van dit seizoen erg goed zijn geweest. Hiermee is het spel veel beter gaan draaien. Ook vind ik het aantal deals dat er gemaakt wordt en de activiteit zelfs buiten het seizoen nu echt top! Al met al zie ik dat wk3 een eigen identiteit heeft ontwikkeld, in plaats van een kopie van een ander wk te zijn.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!

Activiteit en verloop van managers was bij vlagen slecht.

Vooral in het begin van het jaar vond ik het jammer dat veel managers stopte. Natuurlijk moeten we als admins daar deels de hand in eigen boezem steken doordat de regels deze situatie toelieten. Maar ik had het volwassen gevonden als mensen die zoiets (mede)regisseren dan ook in hadden gestaan voor de mogelijk bijbehorende consequenties, ongeacht of je het hiermee eens bent. Wij worden als admins op zo'n moment in een positie gedwongen dat we (snel en onder druk) een beslissing moeten maken. Je doet het altijd voor iemand fout. Ik vind dat je dan ook een man moet zijn als het niet jouw kant op valt.

Daarnaast was er natuurlijk veel discussie over activiteit. Ik denk dat wk3 héél actief is, en dat we die stap dit jaar echt hebben gezet. De kleine toevoeging aan de regels over activiteit geven ons veel handvaten zonder echt harde regels op te stellen. Dit helpt enorm.

Als admins mogen we soms wat pro-actiever en structureler communiceren en opvolgen, iets waar ze op wk2 wat scherper op zijn bijvoorbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
ZwartebroekengeIetrui

ZwartebroekengeIetrui


Posts : 230
Join date : 10-11-19
Age : 25
Location : Meppel

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptywo 22 dec - 11:52:29

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja ik ben zeker van plan om door te gaan.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Qua transferactiviteit vind ik dit het lastigste spel omdat ik hier vanaf het begin aan mee doe en bepaalde draft keuzes heb gemaakt met het oog op de toekomst. Vandaar dat ik zeker hier een aantal renners niet wil verkopen, waardoor hierin niet heel actief ben hierin / of wat vaster zit. Qua volgen van mijn team, dat doe ik altijd als er gekoerst wordt. Daarnaast kreeg ik dit jaar een waarschuwing tijdens een drukke schoolperiode. Ik hoop dit beter te kunnen plannen en als het niet lukt op tijd door te geven.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Niet zoveel ben ik bang behalve actiever managen. Coach ben ik al eens geweest en zou ik in de toekomst best wel weer willen zou mocht dit nodig zijn.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Het volgen van mijn renners. Draft keuzes van jonge renners die nu leuke resultaten gaan rijden met de daarbij behorende punten. Toekomstgerichte transfers doen.

- Vind je dat je met jouw speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Mijn speelwijze zal niet altijd bijdragen aan het spelplezier van anderen, ik ben niet doortastend genoeg in onderhandelingen ook al wil ik vaak wel luisteren naar interesses, maar ook niet altijd. Dit kan het onderhandelen met mij wat lastiger maken.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Afgelopen jaar heb ik positief ervaren. Ik heb een aantal grotere transfers gedaan door o.a. Naesen en SKA te verkopen. Qua prestaties kan het zeker beter, maar ik heb wat jongere renners in mijn team die hun stappen nu hebben gezet of gaan zetten.

- Wat vond je goed gaan?

De spreadsheets zijn echt geweldig. De laatste transfers boven in de startpagina, de teampagina's zijn zeer overzichtelijk. Echt top geregeld.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!

Ik heb niet echt op of aanmerkingen. Misschien dat iets van jeugd / opleindingsrenners op WK3 ontbreekt. Ik vind dit zelf een heel leuke feature van het spel, en ondanks dat ik het wel kan doen op andere wk's ben ik wel benieuwd waarom hier niet. Ik heb het ook al eens eerder aan een admin gevraagd en die zei dat het in de groep gegooid zou worden maar daarna heb ik daar niks meer van vernomen. Nogmaals, het is geen dealbreker maar een leuke toevoeging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 477
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptywo 22 dec - 21:34:25

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Zeker weten!

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Ja ik ben heel erg actief geweest. De volledig Spaanse ploeg is inmiddels weer een gemêleerd gezelschap geworden en ik denk dat ik geen één renner meer in mijn team heb van m'n beginteam na het vertrek van Mas.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Actieve manager zijn.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Volgen van mijn renners en onderhandelingen/transfers.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Ik denk het wel.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Prima!

- Wat vond je goed gaan?

Ik vind vooral Timo een verademing als admin, met name de extra's zoals de spreadsheets zijn geweldig.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!

Ik denk dat er dit jaar al heel erg veel beter ging! Ik hoop, net als iedereen hier, dat er iets minder verloop in managers gaat zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 614
Join date : 09-11-19
Age : 35

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptydo 23 dec - 17:11:57

-Ben je van planvolgend jaar door te gaan?
Zeker

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Ik ben aardig actief geweest ,zowat elke periode wel een transfer gemaakt

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum? Transfers maken en regelmatig reageren in de diverse topics

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Me renners volgens en juichen als als ze winnen ,vooral in de groepsapp met een vlaggetje erbij

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ik denk van wel

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Kwa team had ik wellicht verwacht iets hoger te staan ,Fortunato beste aankoop gedaan samen met O'Connor die nog aardig jong is en nog wel kan groeien in punten ,hopelijk komend jaar dichter richting de top 10

- Wat vond je goed gaan?
Aantal nieuwe spelers erbij gekomen die nog niet bij de de andere 2 wk spellen actief waren, leuk voor de afwisseling

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)
Inbreng jeugdrenners bij wk3 mag er wel bijkomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666


Posts : 156
Join date : 24-09-20

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptydo 23 dec - 17:31:03

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja


- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Zijn paar periodes geweest waar ik het door omstandigheden (werk, verhuis, quarantaine,...) ontzettend druk heb gehad, maar in de wat luwere periodes uiteindelijk toch 44x mijn handtekening gezet onder (het stopzetten van) rennerscontracten.


- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?


/


- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?


Bouwen aan een team en dat tot ontplooiing zien komen.


- Vind je dat je met jouw speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?


Denk ik wel, doordat in principe iedere renner zijn prijs heeft.


- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?


Veel jonge namen toegevoegd, dus investering in de toekomst.


- Wat vond je goed gaan?


De verjonging


- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!


Het gescoord aantal punten
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptydo 23 dec - 18:05:30

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Uiteraard
- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Zeer actief, reageer 9/10 binnen een dag.
- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Actieve manager, daarnaast inzetbaar voor kleine klusjes, ervaring, sfeer en liefde!
- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Het bouwen van een team, vond PCM ook altijd leuk Smile en daarnaast het volgen van de renners. Dit maakt de koers nog extra leuk om te kijken.
- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Jawah, bespreek renners met managers, inzichten delen, samen lachen etc.
- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Prima! blij dat ik mijn team een beetje aan het vormen ben. Helaas is door corona wielrennen nog niet terug bij af, maar dat is nou eenmaal de situatie waar we inzitten.
- Wat vond je goed gaan?
Timo kwam met een paar leuke updates dit jaar, daarnaast leveren de admins prima werk dit jaar. Zolang er geen extreme beslissingen worden genomen die het spel enorm beïnvloeden zal dat ook wel zo blijven.
- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Op tijd bepaalde situaties vermelden. Bijvoorbeeld de aankomende neo's welke 10 eerst geplaatst worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1094
Join date : 11-11-19
Age : 32
Location : Rotterdam

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptyvr 24 dec - 10:07:04

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Zeker

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Op de achtergrond zeker. Ik denk dat ik meer uren aan WK besteed dan de rest door alle werkzaamheden aan de site. Aan handel helaas wat minder.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Zie vraag 2.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Een plan uitzetten voor je team en dit over meerdere jaren te zien groeien tot wat moois.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ja.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Het begon erg onrustig, maar na de eerste maanden vond ik het een leuk en actief jaar.

- Wat vond je goed gaan?
M'n gok dat de rug van Bernal het zou houden pakte leuk uit. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Communicatie vanuit ons (admins) kan nog altijd beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 398
Join date : 23-04-21
Age : 36

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptyvr 24 dec - 13:36:58

Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Zeker weten,

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ben lopende het jaar ingestroomd en denk dat ik aardig veel aanwezig ben op het forum. Dertig deals gemaakt en het bestaande team naar mijn inzichten opgebouwd. Komende jaar erg benieuwd of deze weg zicht uitbetaald.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Op dit moment een actieve deelnemer zijn, als er taken zijn die uitgevoerd moeten worden sta ik beschikbaar voor de admins.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
De wedstrijden volg ik nu met hele andere ogen, daarnaast talenten opspeuren die een ander nog niet gezien heeft.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ja, door actief te zijn.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Nog geen volledig jaar meegemaakt, dus kan alleen over de laatste maanden oordelen. En dat is erg positief!

- Wat vond je goed gaan?
Activiteit van het algemene forum is verbeterd, ook de regels omtrent daarvan zijn duidelijker geworden.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Er zijn goede duidelijke regels bijgekomen,  opvolgen van de regels is van belang om een leuk en actief forum te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 666
Join date : 09-11-19

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptyza 25 dec - 16:38:35

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Zeker.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Ik ben een actieve manager, maak veel deals en reageer snel. Ik post alleen weinig op het forum door tijdgebrek en omdat ik dat gewoon minder belangrijk vind. Indien nodig geef ik natuurlijk wel mijn mening!

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Niet meer dan ik nu doe.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Het proberen te verbeteren van mijn team in de hoop ooit bij de top 5 te komen.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Ja, doordat ik snel reageer, veel deals maak en ook mijn toppers (zijn er helaas weinig) niet vast zitten.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Door het tegenvallende aantal punten was het geen lekker jaar, vooral van het in zowel in de Giro al Vuelta van Ciccone heb ik stevig gebaald.

- Wat vond je goed gaan?

De extra spreadsheets met info heeft het spel nog leuker gemaakt. Admins doen hun werk ook goed en snel.

- Wat kon beter?

Ik heb weinig te klagen, hopelijk worden er nog opleidingsrenners oid aan het spel toegevoegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptyzo 26 dec - 9:26:53

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja zeker, het project kwam vanaf P4 onder stoom. We konden enkele jonge renners verkopen en dat is de bedoeling. 

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik was aan het eind van het seizoen actiever omdat bepaalde jonge renners resultaten begonnen te halen.
Hierdoor was er meer interesse en kon ik het spelletje gaan spelen. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
De jaren ervaring op WK 

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Jonge renners zichzelf zien ontplooien. 

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ja en nee.
Neen: Omdat ik soms/vaak managers moet afwijzen omdat ze geen renners hebben die passen in mijn doelstelling.
Ja: Omdat ik altijd opensta voor te onderhandelen.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Een woelig jaartje. Maar alles komt goed.

- Wat vond je goed gaan?
De prognoses enz vond ik heel leuk, meer van dat! 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Niet meteen een idee
Terug naar boven Ga naar beneden
Timmerhuis

Timmerhuis


Posts : 145
Join date : 16-10-21

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptyzo 26 dec - 12:11:20

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Jawohl!

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Voor een rookie aardig actief.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Op dit moment niets.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Snelle deals sluiten.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Kan ik niet beantwoorden.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Tot op heden bevalt het me goed.

- Wat vond je goed gaan?
De eerste deals afsluiten.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Kan ik niet beantwoorden.

Gr Dennis
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 305
Join date : 09-06-20

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptyma 27 dec - 10:59:08

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja, ben zeker van plan om WK3 nog even te blijven spelen

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Bij vlagen. Ik had hier natuurlijk veel ambitie door een volledig oostblok team te gaan opzetten. Helaas werden dat soort themateams niet gewaardeerd waardoor voor mij de speciale uitdaging aan WK3 ook verdween. Nu is het dus gewoon een algemeen team net als de andere en dan is WK1 toch gewoon mijn voorkeursvariant. Wel probeer ik nog steeds gewoon actief te zijn en sta ik in principe open voor een vertrek van al mijn renners.

Qua activiteit denk ik wel dat dit het niveau is waar het ongeveer op gaat blijven voor mij. Ik kan maar één WK echt super intensief spelen en dat is voor mij WK1.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Ik ken WK als spel natuurlijk super goed en denk dat ik in die zin met mijn ervaring en kennis van het spel wel bij kan dragen. Bijvoorbeeld in discussies over veranderingen enzo.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Traditioneel is dat jonge renners zien groeien, maar laatste jaren toch ook wat verschoven richting resultaten halen.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Matig op deze versie van WK denk ik eigenlijk persoonlijk.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Goed, vooral Pogacar in mijn team hebben is toch wel genieten soms. Heb ik wel verkocht omdat ik als matig actieve manager niet zulke namen 10 jaar vast wil houden. Daarnaast kreeg ik met Roglic en Vingegaard veel terug.

- Wat vond je goed gaan?

Veel, vooral de vormgeving van WK3 met de extra dashboards en links vind ik echt een absolute meerwaarde. Dat doet het admin team heel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patje

Patje


Posts : 198
Join date : 18-11-21

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptyma 27 dec - 12:45:40

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

ja - Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Ik ben nog niet lang bezig maar heb toch al meer transfers gemaakt dan bv een admin. Ik vind het heel moeilijk om goed waarde inschattingen te maken en hoop dit naar de toekomst toe beter te kunnen. Zo kan ik stilletjes aan ook zelf meer initiatief nemen om voorstellen te doen en deals te maken.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Momenteel niets denk ik. - Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Dat zal nog moeten blijken.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Geen flauw idee. - Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Tevreden met team Argos. Zoals gezegd een complex spelletje en ik hoop nog stappen te zetten. - Wat vond je goed gaan?

Al paar mooie deals gemaakt.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!

Ik weet niet hoe anderen dit ervaren, maar de biedingen en waardebepalingen die sommige managers doen lijken me absurd en voelen alsof het enige doel is om een nieuwe manager te misleiden. Dat vind ik helemaal geen aangename onderhandelingen en dan haak ik meestal vlug af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptyma 27 dec - 16:23:39


De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Prima, Ja ik reageer snel, maar sluit geen deals om het deals sluiten.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum? af en toe berichten plaatsen voor de rest niet zoveel voor het forum.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier? Eigen renners volgen tijdens het seizoen

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen? Geen idee

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren? Prima, leuk team, veel puntenpakkers

- Wat vond je goed gaan? Haal mijn voldoening steeds meer uit het eigen team en hoef van mezelf niet zo nodig deals te sluiten. Door minder actief op zoek te gaan naar een deal, krijg je ook minder slechte biedingen, wat alleen maar tijd kost.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Het heeft heel lang geduurd totdat er meer bekend werd over de neo's 2022.
Wat ik top vind aan WK3 zijn de lijstjes in het forum. Het ziet er allemaal wel gelikt uit. Complimenten aan degene die hiervoor verantwoordelijk is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske47

Joske47


Posts : 669
Join date : 01-11-19

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptydi 28 dec - 14:06:08

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik heb een grote bijdrage gehad in de opstart van WK3, 9 van mijn 10 gedrafte renners reeds verhandeld en de 10e stopt er mee, recent een nieuwe manager gerekruteerd en ben ook coach dat lijkt me al mooi.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Manager zijn, moesten er andere noden zijn dan lees ik het wel.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Je team en ontwikkeling van renners volgen.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Hopelijk heb het ze nog nooit gevraagd.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Heel tevreden met de 5e plek zeker gezien ik van enkele renners meer had verwacht.

- Wat vond je goed gaan?
• Timo introduceert af en toe leuke dingen qua lay-out.
• Aanpassing punten EK.
• Recente bijdragen van Mochie o.a. vooruitblik 2022 vind ik altijd leuk om lezen.
• Er lijkt meer en meer stabiliteit in het spel te komen na de moeilijke fase begin dit jaar. Pluim voor de admins om daar veel tijd en energie in te steken.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
• Ik vind het jammer dat het systeem met de variabele deadlines voor de neoverkoop er niet is doorgekomen. Was leuk geweest om een WK versie te hebben waarbij je niet op vaste tijdstippen voor je pc moet zitten voor de neoverkoop. Ook wat vreemd dat je zegt dat het systeem er met zekerheid komt om bijna een jaar later het af te blazen wegens (technische?) hindernissen.
• Tijdig en duidelijk communiceren blijft af en toe een dingetje bv. hoe top 10 neo’s wordt bepaald kan echt wel eens gedeeld worden met het forum vind ik.

Rick Steggerda vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 354
Join date : 09-11-19

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptywo 29 dec - 4:20:08

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Zonder twijfel


- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik weet dat ik niet de meest actieve manager ben geweest. Maar dat heeft zo zijn redenen. Ik ben actief genoeg om dit mooie spel te blijven spelen, maar ik was vroeger zeker actiever. Hopelijk snel weer!


- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Buiten het spel spelen niet heel veel. Ik zal mijn mening vaak wel kenbaar maken als er bepaalde veranderingen gevraagd worden of discussies gaande zijn.


- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Het volgen van mijn renners (helemaal als je ze zelf 'ontdekt' als ze nog goedkoop zijn en als ze dan doorgroeien).


- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ik ben niet heel makkelijk in het laten gaan van mijn renners waar ik echt wat mee heb. Dus er zullen zeker managers zijn die dit niet zo zien haha.


- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Kan een winnaar ooit teleurgesteld zijn?


- Wat vond je goed gaan?
De prestaties van mijn team.


- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Ook hier hulde naar de admins. Leuk dat ze wat andere dingen proberen te doen dan de andere wks, zolang de core van het spel maar hetzelfde blijft. Daar slagen ze tot nu toe zeer goed in. Big up.
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 354
Join date : 09-11-19

Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Emptywo 29 dec - 4:20:34

Oh ook nog even een big up voor Timo specifiek voor het regelen van mijn mooie nieuwe shirtje!

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022   Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» einde 2021 en voorbereiding NEO verkoop
» Data eind p4, p5 & Neoverkoop 2023
» Astana wil 2020 snel vergeten, op naar 2021! | Timeline 2021
» Opleidingsrenners & Neo verkoop
» Instellingen bij NEO verkoop

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: