Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal PDM - IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 992
Join date : 09-11-19

Deal PDM - IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - IAM   Deal PDM - IAM Emptydi 28 dec - 22:52:18

Naar PDM: Edoardo Affini + 45 miljoen
Naar IAM: Yannick Steimle

Melvin kan behoorlijk aandringen en dat is ook hier gebeurd…… Steimle hoefde niet weg maar ik heb wel mn twijfels of hij echt dat puntenkanon gaat worden bij DQS. Scoort af en toe leuk in kleine koersjes maar in grotere wedstrijden zal hij komende jaren blijven knechten denk ik.

Affini is natuurlijk ook vaak knecht maar heeft altijd zijn geweldige ITT achter de hand om zelf te scoren. Ook verwacht ik hem komend jaar niet altijd in de grote wedstrijden als ondersteuning door het enorm brede team van Jumbo. Dat geeft ook kansen in kleinere wedstrijden. Ik vind zijn ITT gestaag groeien afgelopen en vooral het hele jaar op peil. Zal in de Giro vast kansen krijgen en op de kampioenschappen is hij vanzelfsprekend 2e man achter Ganna. Als hij dan ook nog eens een stapje zou maken in het klassieke werk zie hem daar ook nog eens iets bereiken. Echt goede tijdrijders zijn redelijk stabiele puntenpakkers en dat gaf de doorslag.

Tot slot had ik een beetje spint van het wegdoen van al mn cash. Nu kan ik toch met 60 miljoen de neomarkt op!!
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Deal PDM - IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - IAM   Deal PDM - IAM Emptydo 30 dec - 12:32:35

Deal klopt! Steimle laat leuke resultaten zien bij qst, had mog cash over dat nodig was om te doen overtuigen. Affini is een renner met een hele grote motor, maar laat zich alleen nog maar zien in de tijdritten. Ben er bang voor dat hij te veel als knecht gebruikt wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PDM - IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: