Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TIR - RAB

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher

Deal TIR - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Deal TIR - RAB   Deal TIR - RAB Emptywo 29 dec - 19:33:17

Naar TIR; Einhorn + Basso + 5
Naar RAB; Rosa

Zo kort voor de jaarwisseling toch nog een deal. Patrick wilde Einhorn en Rosa was beschikbaar. Ik denk dat Rosa bij EOLO vrijheid zal krijgen om met regelmaat voor eigen kansen te rijden. Patrick wilde er graag wat bij en op deze wijze speel ik ook een plekje vrij door Basso te lozen die in al die tijd nog geen punt voor me gehaald heeft.

Patrick heel veel succes met Einhorn! Benieuwd of hij nog een extra stapje kan maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal TIR - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIR - RAB   Deal TIR - RAB Emptywo 29 dec - 19:40:04

Ik vind Einhorn een leuk sprinttalent, hij wist in 2021 leuke resultaten te behalen en ben dan ook er benieuwd naar zijn ontwikkeling. Rosa gaat helaas snel weer weg. Zoals Kelvin al zegt zal hij zeker eigen kansen gaan krijgen (is alleen al wel 32 dus zijn niveau zal normaal gesproken gaan dalen) en met de stop van 35 vertegenwoordigd hij zeker waarde. Daarom wilde ik er + 12 bij, maar dit werd 5 + Basso. Wie weet gaat Basso bij Astana verrassen, maar geloof er niet in!

Kelvin succes met Rosa.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal TIR - RAB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: