Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

NEO verkoop

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher

NEO verkoop Empty
BerichtOnderwerp: NEO verkoop   NEO verkoop Emptyvr 31 dec - 12:38:35

Beste admins,

Die neo top 10 regel. Hoe vinden jullie dat zelf? Of stel die top 10 later pas in als je van te voren hebt aangegeven hoe die top 10 tot stand komt. Nu ga je uit van andere wk’s waar jullie zoveel commentaar op hadden. De economie was daar scheef, maar jullie gebruiken t nu als uitgangspunt.

Kan t niet laten daar even op terug te komen want ik vind t kolder. Had dan van te voren gezegd; de nummer 1,2 en 3 van t wk… de europees kampioen etc…

Ik hoop dat jullie daar volgend jaar over na willen denken.

Gr,
Kelvin

bbflood vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

NEO verkoop Empty
BerichtOnderwerp: Re: NEO verkoop   NEO verkoop Emptyvr 31 dec - 13:37:30

Hi Kelvin,

Goed dat je met feedback komt. We houden ons aan de prijzen op de andere wk's maar zijn natuurlijk kritisch naar uitschieters en scheve prijzen. Hierin zullen we niet enkel van onze eigen mening uitgaan maar ons ook berusten in het advies van anderen(mogelijk ook buiten het spel), uitslagen, ect. Zo plaatst wielerflits jaarlijks een lijst met top-neo's, en zijn er verschillende youtube kanalen die dit doen. Als we grote afwijkingen zien zullen we hiernaar handelen.

Het probleem is dat het allemaal geen exacte wetenschap is en dus geen harde constructie kan maken die altijd geldt. Als iemand vanuit een vlucht het wk wint is dat niet persee een top 10 renner bijvoorbeeld. (Zie Olympische wegrit vrouwen).

Daarnaast is het al erg lang bekend dat we dit systeem gaan hanteren. Er is ook vaker gemeld dat een van de mogelijke factoren om dit te bepalen de andere wk's zijn. Ik denk dat je er vertrouwen in moet hebben dat we de lijst op de juiste, eerlijke, manier samenstellen. Er zijn verschillende suggesties gedaan door meerdere spelers, maar allen kunnen geen garantie geven op een goede lijst. Wij hebben hier kritisch naar gekeken en deze constructie is voor nu het beste.

Je zorg komt natuurlijk uit de angst dat wij dit fout bepalen, maar het lijkt me goed deze beoordeling pas te doen nadat de lijst is bepaald. Natuurlijk gaan we evalueren daarna ect. om te kijken of we volgend jaar andere methodes moeten gebruiken.

Helaas zal er altijd iemand zijn die een ander systeem beter vindt, dit zullen de admins en de spelers moeten accepteren. Wij doen in ieder geval ons uiterste best om dit zo eerlijk en goed mogelijk te begeleiden.
kschiffmacher

kschiffmacher

NEO verkoop Empty
BerichtOnderwerp: Re: NEO verkoop   NEO verkoop Emptyza 1 jan - 22:39:50

Thanks voor je reactie! Niet bevredigend want de reden om het neo systeem aan te passen, waren de scheve prijzen op de andere WK's die je nu dus wel als uitgangspunt neemt. Dat is ook pas net bekend.

Daarbij ben ik van mening dat als je zoiets doet, je altijd ruim van te voren (bijv. een jaargang) zoiets degelijks moet vaststellen. Die top 10 was bekend, maar niet hoe jullie die zouden vaststellen. Maar goed... ben benieuwd hoe dit uitpakt. Objectief zal het echter op deze manier nooit worden.

Mijn zorg is overigens niet dat jullie iets fout bepalen, mijn zorg zit hem erin dat jullie ook speler zijn. En je kunt de objectiviteit volgens mij beter vooraf goed vaststellen dan achteraf te moeten constateren dat bepaalde zaken anders hadden gemoeten. Ik denk dat jullie voldoende wielerkennis hebben om een top 10 samen te stellen, maar nogmaals... objectief is het niet ;-)
Gesponsorde inhoud

NEO verkoop Empty
BerichtOnderwerp: Re: NEO verkoop   NEO verkoop Empty

NEO verkoop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opleidingsrenners & Neo verkoop
» Meldingstopic eind 2021 + NEO verkoop 2022