Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM - TIR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - TIR   Deal PDM - TIR Emptyma 3 jan - 20:15:42

Naar PDM: Giulio Ciccone + Leonardo Basso
Naar TIR: Maxime Bouet + Daryl Impey + Laurent Pichon + 15 miljoen

Ciccone is een renner die qua koersstijl natuurlijk bij de Sultans of Swing moet rijden. Aanvallend ingesteld en daarmee attractief koersend! Toen ik informeerde kreeg ik direct een vraagprijs. Die klonk me wel ok. Echter heeft Ciccone door al zijn pech niet echt een SV die past bij zijn talent vind ik. Het zal nog lastig worden om de 150 bij elkaar te fietsen, maar ik geloof er zeker in! Hij kan top10 rijden en grote rondes en heeft ook al bewezen in eendagswerk meer dan behoorlijk mee te kunnen. Het is echt een heerlijke renner om voor te mogen juichen en nu zit ik dus samen met PPF en Noud met zn drieën in de fanclub!

Basso moest erbij omdat Patrick anders geen plek meer heeft voor neos dus die kostte ook nog 6 miljoen.

Succes met het heropbouwen van je team! Leuke doelstelling voor 2022 en met de aanstaande cash als deze mannen stoppen kun je vast mooie namen halen in de toekomst!

MelvinBraam vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal PDM - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - TIR   Deal PDM - TIR Emptyma 3 jan - 20:27:43

Ik ga mijn team opnieuw laten beginnen om over een aantal jaren hopelijk in de top mee te kunnen doen. Ik wil daarom vooral jonge renners en stoppers binnen halen. Hiervoor moet ik mijn weinige toppers wel laten gaan en Ciccone is daar de eerste van. Kost pijn om hem te laten gaan, maar heb hem op WK2 nog en de fanclub met alleen Noud kon wel wat uitbreiding gebruiken.

Terug komt 140 aan stops, mogelijk nog wat puntjes met vooral Impey en 15 aan cash.

Basso moest gaan omdat ik anders geen 3 neo’s kan halen en dat is wel de insteek.

Torsten welkom bij de fanclub van Ciccone!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: