Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal AFC - TIR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 666
Join date : 09-11-19

Deal AFC - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Deal AFC - TIR   Deal AFC - TIR Emptydi 4 jan - 12:18:10

Naar AFC: Jack Haig + Hector Carretero
Naar TIR: Lucas Hamilton + Romain Hardy + Marco Canola + 10

Het binnenhalen van stops loopt lekker door, hiermee haal ik 60 aan stops + 10 cash binnen. Tevens het rondetalent Hamilton waarbij Hamilton ook direct weer voor stops of cash beschikbaar is.

Jappe veel plezier met Haig en Carretero

[edit Timo] TIS gewijzigd naar AFC [/edit Timo]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666


Posts : 156
Join date : 24-09-20

Deal AFC - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AFC - TIR   Deal AFC - TIR Emptydi 4 jan - 12:59:16

Deal klopt. Ben al enkele jaren zeer gecharmeerd door Haig, die zelfs ondanks al het knechtenwerk voor de Yates-brothers al aardig aan de weg getimmerd had. Na zijn overstap naar Bahrain heeft hij zijn klasse nog extra in de verf gezet, met zijn podiumplek in de Vuelta als belangrijkste wapenfeit. Daarmee heeft hij bewezen dat hij zowel in eendagskoersen, kleine rondjes als GT’s kan scoren, al blijft winnen zelf wel moeilijk.

Carretero was me eigenlijk compleet onbekend tot ik hem als 23-jarige knecht van Carapaz en Landa geweldige stoten zag uithalen in de Giro van 2019, die ze met Carapaz ook zouden winnen. Zat bij Movistar vaak gevangen achter de befaamde Tridente maar als hij dan toch eens zijn eigen kans mocht gaan bleef hij er vaak ontzettend lang aanhangen. Nu hij is overgestapt naar Equipo Kern Pharma hoop ik dat hij zich mag uitleven in de vele lastige koersen die Spanje rijk is. Met zijn 26 jaar is hij alvast hun oudste pion, dus ik hoop dat zijn ervaring in combinatie met het jeugdige enthousiasme tot vuurwerk mag leiden.

Aan uitgaande kant hebben we Hamilton, Canola en Hardy. De Australiër was geen schot in de roos doordat hij tal van pech kende in de tweede seizoenshelft, waardoor ik iets soepeler werd in de gedachte om hem te laten gaan. Hij heeft echter nog alle tijd om flink te gaan scoren voor PPF! Wat betreft Canola en Hardy ben ik blij dat ik er vanaf ben. Beiden scoren weliswaar nog hun punten, maar ik ben blij dat ik het risico op rijdende stops heb kunnen doorschuiven, doordat ze toch 60 sv vertegenwoordigen waar ik niet nog enkele jaren aan wou vastzitten. Ik hoop voor PPF dat ze volgend seizoen de fiets aan de haak hangen.

Bedankt voor de vlotte onderhandelingen en succes met Lucas, Marco en Romain!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AFC - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: