Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

deal TSV - DKO

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

deal TSV - DKO Empty
BerichtOnderwerp: deal TSV - DKO   deal TSV - DKO Emptyza 29 jan - 10:01:25

Naar TSV: Van Asbroeck Tom +18
Naar DKO: Vervaeke Louis + García Pierna Raúl

Garcia is een renner die ik helemaal niet ken en waar ik me niet mee kan identificeren. Dus die mocht vertrekken. Mijn verbazing was niet klein toen bleek dat er toch heel grote interesse was in deze renner. Bovendien rijdt hij, ondanks z’n leeftijd van 20 jaar, mooie resultaten op Mallorca, tussen de grote jongens. Hij was 3 dagen op rij mee met de hoofdmacht. Die interesse blijkt dus terecht.
Vervaeke is een renner die volgens mij niet meer voor zichzelf gaat rijden. Bij Quick-Step zal hij onderin de pikorde staan, en ten volle uitgespeeld worden als werkpaard in de klimtrein voor Remco, Mauri, Ilan, Julian, en nog enkele anderen.

Daartegenover staat Van Asbroeck.  Hij woont in het dorp naast mij, dus dat schept een band. En bovendien verwacht ik dat hij wel nog punten gaat scoren. Hij blijkt in het verleden wisselvallig te zijn. Maar dit jaar zie ik hem wel wat punten scoren. Hij heeft een vrije rol bij Israel, en zal gemotiveerd zijn aangezien zijn contract afloopt. Even bang afwachten wat hij daarna gaat doen. Hij kan zomaar verlengen, of hij kan wegkapiteintje gaan spelen in een belgische procontiploeg. Dat laatste zou dan jammer zijn 😊
Tot slot nog een beetje cash geld om bij te passen.

Ik ben zeer tevreden met m’n eerste deal.
Het spel is nu echt begonnen.
Bedankt rawolf voor de fijne onderhandelingen.

Laatst aangepast door davy duck op za 29 jan - 11:14:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf

deal TSV - DKO Empty
BerichtOnderwerp: Re: deal TSV - DKO   deal TSV - DKO Emptyza 29 jan - 11:08:07

Deal klopt.

Vervaeke vind ik wel een leuk gokje, kan fulltime knecht worden maar bij DQS krijg je echt wel kansen als je goed genoeg bent. Als hij daar kan opleven kan t nog een leuke renner worden.

Raul Garcia leuk talentje, is nog zeer jong en toch al wat goeie resultaten. Allround.

Gefeliciteerd met je eerste deal Davy duck
Flowtosti

Flowtosti

deal TSV - DKO Empty
BerichtOnderwerp: Re: deal TSV - DKO   deal TSV - DKO Emptyza 29 jan - 13:55:25

davy duck schreef:
Naar TSV: Van Asbroeck Tom +18
Naar DKO: Vervaeke Louis + García Pierna Raúl

Garcia is een renner die ik helemaal niet ken en waar ik me niet mee kan identificeren. Dus die mocht vertrekken. Mijn verbazing was niet klein toen bleek dat er toch heel grote interesse was in deze renner. Bovendien rijdt hij, ondanks z’n leeftijd van 20 jaar, mooie resultaten op Mallorca, tussen de grote jongens. Hij was 3 dagen op rij mee met de hoofdmacht. Die interesse blijkt dus terecht.
Vervaeke is een renner die volgens mij niet meer voor zichzelf gaat rijden. Bij Quick-Step zal hij onderin de pikorde staan, en ten volle uitgespeeld worden als werkpaard in de klimtrein voor Remco, Mauri, Ilan, Julian, en nog enkele anderen.

Daartegenover staat Van Asbroeck.  Hij woont in het dorp naast mij, dus dat schept een band. En bovendien verwacht ik dat hij wel nog punten gaat scoren. Hij blijkt in het verleden wisselvallig te zijn. Maar dit jaar zie ik hem wel wat punten scoren. Hij heeft een vrije rol bij Israel, en zal gemotiveerd zijn aangezien zijn contract afloopt. Even bang afwachten wat hij daarna gaat doen. Hij kan zomaar verlengen, of hij kan wegkapiteintje gaan spelen in een belgische procontiploeg. Dat laatste zou dan jammer zijn 😊
Tot slot nog een beetje cash geld om bij te passen.

Ik ben zeer tevreden met m’n eerste deal.
Het spel is nu echt begonnen.
Bedankt rawolf voor de fijne onderhandelingen.

Gefeliciteerd met je deal.

Jammer dat niet op alle interesses is gereageerd🤷‍�

Rawolf vindt dit bericht niet leuk

Joske47

Joske47

deal TSV - DKO Empty
BerichtOnderwerp: Re: deal TSV - DKO   deal TSV - DKO Emptyza 29 jan - 17:39:54

Akkoord.
Gesponsorde inhoud

deal TSV - DKO Empty