Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal DKO-EOK

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf


Posts : 951
Join date : 16-11-20

Deal DKO-EOK  Empty
BerichtOnderwerp: Deal DKO-EOK    Deal DKO-EOK  Emptydo 3 feb - 13:19:37

Naar DKO:
Porte + 5

Naar EOK:
Vine + Raul Garcia + B. Rojas


Ik geef veel talenten op voor een oude rakker. Als ik de waardes ga berekenen moet ik deze deal niet maken haha. Maar toch gedaan omdat ik wel veel talenten op TL heb staan waar ik zelf wel in geloof maar veel anderen niet. Paar 'uitcashen' kan geen kwaad anders kom je nooit verder. Daarnaast is topteam DELKO zo populair dat we de max van 30 renners bereikt hebben. Met deze deal kunnen we dit terugbrengen tot 28, dit bied meer mogelijkheden in toekomstige onderhandelingen en eventuele neoaankopen. Vine is wel een renner die ik graag had maar moet helaas plaats maken, ook omdat onze topanalisten verwachten dat Vine regel 1 vaak zal breken schatten wij dit in als overkomelijk.

Team DELKO hoopt op een mooi laatste jaar van Richie Porte met vele punten om daarna zijn stop weer om te kunnen zetten in een groeibriljantje.

Vooral Jai Vine zal binnen de rangen van Team DELKO gemist worden, hij gaat z'n maat Charmig achterna naar de uitgang. Wij wensen Jai veel succes in zijn carriere.
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 776
Join date : 25-10-21
Age : 26

Deal DKO-EOK  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO-EOK    Deal DKO-EOK  Emptydo 3 feb - 17:38:24

Deal klopt, uitleg volgt. Zal wel nodig zijn als ik sommige reacties al hoor hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 776
Join date : 25-10-21
Age : 26

Deal DKO-EOK  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO-EOK    Deal DKO-EOK  Emptydo 3 feb - 18:47:05

Allereerst, YES! Ik heb eindelijk de drie Spanjaarden binnen die ik heel graag wilde. Na Carlos Rodriguez & Igor Arrieta mag ik nu ook Raul Garcia verwelkomen.

Het begon bij het junioren NK 2019 waar Ayuso won, Arrieta 2e, Raul Garcia 3e en Carlos Rodriguez 4e in hetzelfde groepje. Gezegd moet worden dat Ayuso en Arrieta een stukje jonger zijn dan Raul Garcia en Carlos al een stuk meer heeft laten zien. Maar mijn vertrouwen in Raul Garcia is nog altijd groot. Vooral in tijdritten heeft hij bij de belofte en profs al laten zien dat het talent er zeker is (6e op ITT EK u23, 4e NK ITT Spanje voor Bilbao en achter Carlos Rodriguez). Is het jaar in ieder geval goed en actief begonnen, al mee geweest in meerdere ontsnappingen en vrij kort geëindigd alsnog.

Dan volgt Jay Vine. Voor mijn doen heb ik vorig jaar niet heel veel wielrennen gekeken, maar wie mij meermaals opviel was Jay Vine. In Burgos tussen de toppers, in de Vuelta als een echte strijder nog 3e geworden in een rit. En in Turkije veel WK punten gepakt. Vooral het laatste is belangrijk, want hij is gewoon een van de weinige klimmers bij Alpecin en zal dus altijd kansen krijgen in dat soort koersen. Ik denk dat hij 1e jaar als prof een voorproefje was van het talent dat hij heeft en dat hij nog grote stappen gaat zetten als klimkopman van Alpecin!

Dan als laatste hebben we Brandon Rojas. Brandon zit vooral in deze deal omdat ik nog wat extra's wilde. Ging voor maar 3 miljoen bij de neo's, toch zie ik nu al een waarde van 15-20 mil in hem. Is pas 19 en Savio heeft vertrouwen in hem. Is geen typische Colombiaanse klimmer, maar meer een allrounder. Benieuwd naar zijn progressie en mijn team is ervoor gemaakt om een renner als Rojas tijd te geven!

Porte moet vertrekken, Porte zijn waarde ligt op 130-135 miljoen, ik heb hem nog in periode 1 wat mooi uitkomt voor mij, hopelijk rijdt hij paar mooie resultaten nog en kan hij het ontbreken van Bernal goed invullen.

Ik ben vooral heel enthousiast over het maken van deze deal en heb er veel vertrouwen in dat deze drie de waarde van Porte goed in gaan vullen, al gaan ze alle drie nog wel wat tijd nodig hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal DKO-EOK  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO-EOK    Deal DKO-EOK  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal DKO-EOK
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: