Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal EOK - RAB

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal EOK - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Deal EOK - RAB   Deal EOK - RAB Emptydi 8 feb - 19:24:02

Naar EOK: STEINHAUSER Georg
Naar RAB: GAVAZZI Francesco (70) + LANGEVELD Sebastian (45)

Ik had Kelvin al Hessmann + Langeveld geboden en ik vind een bedrag rond de 100 mil acceptabel voor Steinhauser. Kelvin had echter niet zoveel vertrouwen in Hessmann en kwamen wij niet tot een deal. Hessmann inmiddels verkocht voor 75 miljoen cash, dus dat bod was eigenlijk al 120 mil.

In deze deal betaal ik 115 mil voor Steinhauser. Op het eerste oog is het mij 15 mil teveel, maar ik praat het goed naar mijzelf doordat ik Langeveld voor 37,5 mil gekocht heb en dus Hessmann inmiddels verkocht heb voor 75 mil.

Naast Finn Fisher-black, Igor Arrieta mag ik nu dus ook Georg Steinhauser verwelkomen. Daarmee heb ik de drie neo's binnen die ik het liefst wilde, maar eigenlijk niet kon betalen met mijn budget.

Steinhauser heeft in l'Avenir, Valle d'Aosta en Piccolo Lombardia al laten zien dat het talent er is. Waar hij meeste indruk op mij gemaakt heeft was met zijn resultaat in Tour de l'Ain. Waar hij mee kon komen met volwaardige profs (o.a. Storer) als 19 jarige.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher

Deal EOK - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - RAB   Deal EOK - RAB Emptydi 8 feb - 20:25:38

Deal klopt en in de uitleg is Thomas altijd uiterst concreet, chapeau! Het bod met Hessmann heeft me lang doen twijfelen, maar ik zag in Steinhauser meer een WK renner dan Hessmann. Dus dat ging 'm niet worden.
Ineens meldde Thomas zich toch weer en dit keer had hij een zak geld gevonden. Dat bod zat boven de 100miljoen. Echter, momenteel heb ik niet zoveel aan instant cash. Vandaar dat ik Gavazzi vroeg, geld dat wellicht eind van het jaar mijn kant dan op komt. Concreet een winst van 35miljoen voor mij maar helaas geen renner waarvan ik toch wel eea. verwachtte. Enfin, ik ben tevreden met de zekerheid die ik hiermee binnen haal en wellicht de onzekerheid van een nieuwe NEO die ik ooit weer ga halen.

Thomas succes met Steiny! Je doorzettingsvermogen is wederom beloond!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal EOK - RAB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: