Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MAP - FGU

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal MAP - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Deal MAP - FGU   Deal MAP - FGU Emptywo 16 feb - 20:46:21

Naar MAP: Ballerini + 10
Naar FGU: Julius Johansen + Donovan

Deze deal is me om Julius Johansen te doen. Ik heb groot geloof in project Wanty. Ze halen gericht renners, hebben een plan en maken renners beter. JJ wordt onderdeel van de sprinttrein maar ik mag hopelijk ook zijn eigen koersen gaan rijden in het voorjaar. Hij is nog altijd jong, zit nu in een ploeg die wmb bij hem past en richt zich volledig op de weg.

Ook Donovan komt. Maar die zal ook weer gaan.

Al een tijdje probeer ik JJ los te weken, maar pas nu via Ballerini is dat gelukt. Ballerini begon 2021 fantastisch maar werd daarna vooral knecht. Met Asgreen en Senechal rond zijn leeftijd moet hij een flinke stap maken om nog echt kopman te worden. Met Donovan en JJ krijg ik goede waarde voor Ballerini.

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal MAP - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MAP - FGU   Deal MAP - FGU Emptywo 16 feb - 21:05:13

Deal klopt.

Donovan heb ik m'n twijfels bij en sowieso DSM is voor mij een ploeg waar ik het liefst ver vandaan blijf. Johansen kan alle kanten op maar voor mijn gevoel meer een knecht.

Ik krijg er ballerini voor terug + nog wat miljoentjes.

Ballerini zie ik gewoon als een man die bij quickstep z'n kansen zal blijven krijgen in de sprint. Meer iemand voor mij om te volgen dan die andere 2 wat het voor mij iets leuker maakt. Hopelijk zorgt hij voor wat leuke resultaten!

Weer mooi onderhandelt Rick. Succes met deze talentvolle rijders.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal MAP - FGU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: