Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen

Ga naar beneden 
+17
hofsje
Patje
Clement
MelvinBraam
otter
Joske47
Chris85
Noud
Timodej
Flowtosti
kschiffmacher
WCEendT
Hapsnurker
rage
Mochie07
Rawolf
Bennyboy
21 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2096
Join date : 02-11-19
Age : 34

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyma 28 maa - 10:39:46

Medical update Team Astana Qazaqstan.

'Wat een seizoen is dit.. een 25e plek. Waar gaat het mis? En hoe heb je dit geflikt? Mijn renners zijn niks waard tot nog toe' : schreeewt een pissige Vinokourov tijdens de teammeeting.

Teambaas: Nou ik ga jou eens vertellen wat er is gebeurd..
We begonnen sterk met drie leuke overwinningen van Lutsenko, Woods en Cort. Maar daarna begon de ellende.
- Cort brak zijn sleutelbeen
- Woods tobt met ziekte en lijkt er langdurige problemen mee te hebben
- Lopez viel op de verkeerde momenten en kon zijn terugkeer nog niet echt verzilveren
- Cees Bol mocht knechten vanwege zijn onmetelijke trainingsachterstand. Ook hij kampte met ziekte.
- Bettiol en Politt hebben nog naweeën van een Covid-infectie
- Kelderman heeft de gehele winter niet lekker kunnen trainen vanwege een gecompliceerde breuk, ook hij heeft achterstand opgelopen.
- Tot overmaat van ramp brak Lutsenko ook nog eens zijn sleutelbeen afgelopen weekend.

De enige die het leuk heeft gedaan en volgens verwachting is onze nieuwe aankoop Caruso.

Tot zover deze update en tot de volgende weer. We stellen ons doel alvast bij naar een top 14. Dat zou in ieder geval nog beter zijn dan vorig seizoen Wink

Rawolf vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 946
Join date : 16-11-20

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyma 28 maa - 17:26:49

Bij mij is de ziekenboeg als volgt:

Nizzolo, gebroken hand
Schelling, corona
Naesen, ziek
Konrad, hersenschudding
Honore, corona, ziek en gevallen

Vooral Nizzolo heeft me een hoop punten 'gekost'. Paar plekjes in MSR en deelname aan Brugge de Panne en GW gecanceld. Wedstrijden waar hij in mijn ogen zeker top 10 had gesprint.

Honore idk wat die anders had gedaan maar kent momenteel echt veel tegenslag dus dat is wel jammer voor m.

Gewoon iets tegenvallend zonder duidelijke reden: Bardet

Positief: Girmay staat nog verder dan ik had verwacht. Hofstetter constanter dan ik had verwacht. Dujardin positieve verrassing.


Kleinere namen hebben ook wel wat meegemaakt maar minder interessant voor dit spel.

Taminiaux, sleutelbeenbreuk
Raugel, gevallen
Berthet, gevallen
Vine, die heeft vanalles wat

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 980
Join date : 09-11-19
Age : 29

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptydi 29 maa - 10:55:14

Tot nu toe valt het seizoen erg mee. In een seizoen waarin ik niet direct voor veel punten ga, sta ik toch mooi in de middenmoot.

McNulty is de grootste puntenpakker en verrassing met verschillende overwinningen en ereplaatsen. Vooral het eendagswerk lijkt hem steeds beter te liggen. Jammerlijk verloor hij in Parijs Nice veel tijd in de waaiers, maar wist met de etappewinst wat goed te maken.

Verder lieten Cavendish, Smith, Galvan, Roosen, Perez, Gallopin en Padun zich al naar verwachting zien. Het is nog wachten op Storer en Hart om zich te laten zien. Beide hebben tekenen van leven laten zien, maar het zet zich nog niet om in punten.

Ook geven verschillende talenten nog niet thuis. Van Tricht, Walls, van Dijke en Price-Pejtersen zijn nog vrij onzichtbaar. Verre doet het dan weer erg goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 879
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptywo 30 maa - 9:14:30

Na de maand maart kom ik uit op een positieve balans.
De kaap van 300 punten nadert en enkele renners hebben zich positief getoond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 396
Join date : 23-04-21
Age : 36

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptywo 13 apr - 21:53:51

Inmiddels is Team Androni een jaar onder de hoede van Hapsnurker en we kunnen terugkijken op een positief jaar. Waarin P1 2021 de 25ste plaats met 352 punten werd behaald, sloten we P1 dit jaar of met 1047 punten en een nette 7de plaats. Natuurlijk weten we allemaal dat dit behoorlijk boven onze stand is, aangezien onze selectie weinig grote ronde renners herbergt. Zullen we zodra de grote rondes gaan beginnen echt wel gaan zakken.

Maar de doelstelling om van een 23ste plaats in 2021 naar een top 15 plek te gaan is zeker nog realistisch.

We begonnen het jaar goed met veel punten voor Capiot, Cosnefroy, Meurisse en Teuns maar de grote verassing was toch wel Van Gestel. Een overwinning in Drenthe maar het mooist was toch de derde plaats in de E3. Verder hadden we natuurlijk gehoopt de dat Etappe in Parijs Nice een vervolg zou krijgen, maar onze Burgaudeau ligt inmiddels behoorlijk in de lappenmand. Verder hebben we te maken met een redelijk frisse selectie en verwachten we de komende Waalse klassiekers ook weer behoorlijk te scoren. De voortekenen in De Brabantse Pijl lijken goed, met vandaag een Tweede, achtste en tiende plaats.

We hebben de afgelopen periode de selectie versterkt met Cras, Rubio, Knox en Gall om toch langzaam aan ook wat punten in de grotere rondes binnen te halen. Dit zijn natuurlijk niet meteen kandidaat winnaars, maar we hebben goede hoop op een top-10 dit jaar in een van de drie grote rondes.

Met de vrijbuiters Velasco, Craddock, Villella, Meurisse, Wirtgen en sprinters Aniołkowski, Groenewegen, Capiot zitten er nog veel punten in het verschiet.

We hebben er zin in!

Bennyboy en MelvinBraam vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 946
Join date : 16-11-20

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyvr 22 apr - 15:36:57

BARDET

1 van m'n favoriete renners en ook wel leuk voor dit spel natuurlijk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 946
Join date : 16-11-20

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyzo 1 mei - 18:31:55

Deceptie voor mijn ploeg vandaag.

In een sprintersklassieker Nizzolo, Hofstetter, Girmay en Dujardin aan de start .... Geen top 10. Zeker van Nizzolo veel meer verwacht.

In Romandië rijd de ziekenboeg Honore weer redelijk op niveau maar nog niet zijn normale. Konrad is nog steeds aan het kwakkelen
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 772
Join date : 25-10-21
Age : 26

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyzo 1 mei - 20:28:23

Fortunato.
Albanese.

Mijn seizoen cheers

Rawolf vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 946
Join date : 16-11-20

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyvr 6 mei - 20:33:40

heuj Taminiaux laat na een pechjaar zijn benen weereens spreken.

Van mijn 7 renners in Duinkerke zijn er nu ook nog 5 volop in de race voor top 10 dus hopelijk valt het morgen goed in de koninginnenrit.



In de Giro Girmay net 2e, zijn ontwikkeling gaat nog sneller dan ik had gedacht. Helaas was zijn ploeg net niet sterk genoeg om het zwaar genoeg te maken om van der Poel te kunnen kloppen. Had Movistar in dienst van de oude man ook wel verwacht in die rol? Maar helaas.



Op een andere noot, wat blijft dat Bardiani toch een bizar kansloze ploeg zeg. Rij je de Giro stuur je nieteens een man in de vroege vlucht.... met zo'n schijtteam aan de start. Beste rijder in de daguitslag 62e en met een vergrootglas moeten zoeken voor tv seconden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 946
Join date : 16-11-20

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyzo 15 mei - 22:40:07

Mooi dagje voor mijn team, Hugo Hofstetter eindelijk overwinning binnen en dat in een van m'n favoriete koersen. 3e, Connor Swift.


In Hongarije valt Konrad nog steeds bar tegen.

In Frankrijk doet 'Bini' het super. Bardet is duidelijk een van de topfavorieten voor eindpodium.

Alleen nog steeds geen eerste in de ranking door het dekselse Corendon met al die oude krijgers. Julien Simon die fietst ook al honderduizend jaar. Met Giro punten kan ik misschien iets inlopen/er voorbij. Maar in de eendagskoersen deze periode gaan we redelijk gelijk op met Kristoff, Simon etc vs Hofstetter, Barguil, Bonnamour etc
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 946
Join date : 16-11-20

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyvr 20 mei - 14:51:45

Fuck
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 946
Join date : 16-11-20

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyvr 20 mei - 14:52:07

Bardet mien maet wat doet gij nu

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 655
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyzo 22 mei - 11:42:06

Yates pakt gelukkig een paar punten voor me... want deze periode is kommer en kwel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 979
Join date : 09-11-19

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyzo 22 mei - 17:20:36

Leuke giro voor mijn team voorlopig ondanks het afzeggen van Bagioli. Ciccone pakt net een rit en vooral blij met Eenkhoorn en Leemreize die echt leuk bezig zijn. Die eerste grote ronde gaat ze echt flinke stap laten zetten denk ik! Affini mag de slottijdrit pakken en dan ben ik dik tevreden!

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2096
Join date : 02-11-19
Age : 34

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyzo 22 mei - 22:14:07

Giro is een deceptie voor m’n kopmannen. Maar Politt weet weer wat winnen is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 946
Join date : 16-11-20

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyzo 29 mei - 14:25:09

Starters
Giro d Italia

Girmay Biniam DNS
Bardet Romain DNF
Nizzolo Giacomo DNS
Porte Richie DNF
Oliveira Rui, knecht
Brändle Matthias, gewoon slecht
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 772
Join date : 25-10-21
Age : 26

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyzo 29 mei - 17:32:43

2x top 15 GC & 2x top 3 in ritten, ik ben zeer tevreden met mijn Giro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1081
Join date : 11-11-19
Age : 32
Location : Rotterdam

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptydi 19 jul - 13:17:53

Een goed resultaat dit jaar was eigenlijk kansloos voor het seizoen begonnen was. Twee van mijn absolute toppers (Bernal en Schachmann red.) liggen of lagen er lang uit met zware blessures en ziekteleed. De laatste van die twee lijkt nu wel weer een uitstekende vorm te hebben, maar af-en-toe moet je ook wat geluk hebben. (En niet bijvoorbeeld wéér corona oplopen vlak voor een Duits NK of over een stuntelende Quickstepper kieperen in Zwitserland)

Toch kijk ik vooral positief naar dit jaar vanwege de goede resultaten van eigenlijk vrijwel al mijn andere renners. Evenepoel is een van de best scorende renners van het spel, ondanks dat hij in het hooggebergte echt tekort lijkt te komen. Als hij ook dat soort klimmen beter leert verteren, heeft hij nog steeds alles in zich om de grootste uitdager van de absolute wereldtop in het rondewerk te worden.
SKA rijdt weer ouderwets en lekker aanvallend, en lijkt een mooie transfer te gaan maken naar Alpecin - Deceuninck. Dat DSM hem om dit laatste straft en hem buiten alle selecties houdt is natuurlijk weer typisch voor die ellendige club. Theuns ruilde ik 1 op 1 met Ben Hermans, een gokje dat goed uit pakt. Hermans heeft nog bijna geen punt gehaald dit jaar, terwijl Edward keurig blijft scoren.
Nieuw vanaf de volgende periode is Arvid de Kleijn. De compacte sprinter van HPH rijgt de ereplaatsen aan elkaar, en een transfer naar een WT ploeg kan niet veraf zijn. Neoprof Zingle kent een fenomenale start van zijn profcarrière. Het is dat er bij Lotto Soudal een neo rondrijdt die alle records momenteel verbreekt, anders lag de naam van Axel bij meer mensen op de lippen. Tolhoek valt tot op heden tegen. Hij begon het jaar heel sterk waar hij tussen de favorieten finishte in de eerste etappes van Valencia, maar ziekten gooide hem heel ver terug. Hopelijk kan hij in de tweede helft van het jaar meer laten zien. Nog zo'n fenomenale neo is Sam Welsford. De ozzi die furore maakte op de baan verteert de overgang naar de weg goed. Helaas rijdt ook hij bij DSM een fantasie programma, waarbij hij niet eens altijd voor eigen kansen mag gaan. Toch verwacht ik hem binnen enkele jaren bij de absolute sprinttop. De snelheid en handigheid heeft hij zeker. Van Gils begon het jaar zoals ik van hem verwachtte, maar ook hij liep daarna averij op door ziekte. Andersom verliep het bij Stephen Williams. De Welshman begon het jaar met een lange ziekteperiode, waarna hij anderhalve maand niet op de fiets heeft gezeten. In Zwitserland was hij daar plots weer, en mocht hij enkele dagen in de leiderstrui rijden. De neo's Rex en O'Brien hebben zich ook al meermaals laten zien, waar Corbin Strong zich meer klassiek toont, als jongeling beginnen als knecht om je langzaamaan steeds meer voorin te mogen laten zien. Markus Pajur geloof ik nog wel in, maar moet eigenlijk wel eens wat punten gaan scoren. Onze allernieuwste aanwinst is echter de ongelooflijk sterke Casper van Uden. Zoals hij in Scheldeprijs reed kan dit niet anders dan een topper gaan worden.

Dit jaar zal verder consolideren worden. Ik verwacht dankzij wat stoppers als Bauer, Van Melsen en met een beetje geluk Brambilla met een kleine 80 miljoen aan de neo sale te kunnen beginnen, en zal daar dus weer goed moeten scouten. Als we met een fitte groep aan volgend seizoen kunnen beginnen, moet een top 5 plek zeker haalbaar zijn!

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 979
Join date : 09-11-19

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyvr 12 aug - 18:20:04

Blij met de ontwikkeling van Hanninen en Milan de laatste weken. Op naar een leuke Vuelta. Lets swing!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 979
Join date : 09-11-19

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyzo 14 aug - 20:00:50

Flowtosti schreef:
Blij met de ontwikkeling van Hanninen en Milan de laatste weken. Op naar een leuke Vuelta. Lets swing!
IK vergeet Leknessund Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1081
Join date : 11-11-19
Age : 32
Location : Rotterdam

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyzo 14 aug - 20:02:05

Flowtosti schreef:
Flowtosti schreef:
Blij met de ontwikkeling van Hanninen en Milan de laatste weken. Op naar een leuke Vuelta. Lets swing!
IK vergeet Leknessund Wink
Ik dacht letterlijk gisteren nog "belachelijk dat Leknessund hier iemand als Lafay niet kan volgen" en voilà, hij doet het een dag later dunnetjes over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 980
Join date : 09-11-19
Age : 29

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyma 15 aug - 12:26:22

Goed om te zien dat Hart er langzaam doorheen komt. Daarnaast lijkt McNulty zijn laatste stapje naar toprenner te gaan zetten. De Vuelta gaat belangrijk zijn om te bekijken waar McNulty en Hart, maar ook Padun staan.

Van Tricht, Van Dijke, en Verre laten dit seizoen ook leuke dingen zien voor relatief goedkope neo's.

Daarnaast vooral teleurgesteld dat Cav niet stopt, al haalt hij wel lekker puntjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 946
Join date : 16-11-20

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptyma 29 aug - 18:02:20

Nu 1 punt meer dan DELKO/CDC vorig seizoen heeft gescoord en er komen nog voldoende wedstrijden aan.

We zijn in elk geval op de goeie weg 😀
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 879
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptydi 13 sep - 11:23:58

Top periode voor Unibet.
We klokken af op 513 punten waardoor we +/- het jaar totaal verdubbelen.
Ik mik op een eindsaldo van 1500 pnten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2096
Join date : 02-11-19
Age : 34

Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Emptydi 13 sep - 13:43:15

We zijn op weg en lijken op weg naar die top 14!



ben_pronk schreef:
Medical update Team Astana Qazaqstan.

'Wat een seizoen is dit.. een 25e plek. Waar gaat het mis? En hoe heb je dit geflikt?  Mijn renners zijn niks waard tot nog toe' : schreeewt een pissige Vinokourov tijdens de teammeeting.

Teambaas: Nou ik ga jou eens vertellen wat er is gebeurd..
We begonnen sterk met drie leuke overwinningen van Lutsenko, Woods en Cort. Maar daarna begon de ellende.
- Cort brak zijn sleutelbeen
- Woods tobt met ziekte en lijkt er langdurige problemen mee te hebben
- Lopez viel op de verkeerde momenten en kon zijn terugkeer nog niet echt verzilveren
- Cees Bol mocht knechten vanwege zijn onmetelijke trainingsachterstand. Ook hij kampte met ziekte.
- Bettiol en Politt hebben nog naweeën van een Covid-infectie
- Kelderman heeft de gehele winter niet lekker kunnen trainen vanwege een gecompliceerde breuk, ook hij heeft achterstand opgelopen.
- Tot overmaat van ramp brak Lutsenko ook nog eens zijn sleutelbeen afgelopen weekend.

De enige die het leuk heeft gedaan en volgens verwachting is onze nieuwe aankoop Caruso.

Tot zover deze update en tot de volgende weer. We stellen ons doel alvast bij naar een top 14. Dat zou in ieder geval nog beter zijn dan vorig seizoen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen   Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beschijf hier de voortgang van jouw seizoen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Einde seizoen - Nieuw seizoen
» Schrijf je hier in als toekomstig coach.
» Awards seizoen 2
» Awards seizoen 3
» Voorbeschouwing seizoen 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: