Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal AND-IAM

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Deal AND-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND-IAM   Deal AND-IAM Emptyzo 10 apr - 14:49:12

Naar AND: Knox, James + Ries, Michel
Naar IAM: Hollmann, Juri + 65mil

Helaas moet ik verkleinen qua selectie. Vandaar dat ik deze deal met cash maak. Hollmann reedt leuk in de aanval dit voorjaar, een leuk gokje. Ries en Knox heb ik ook op WK2. Knox heeft in het verleden laten zien top 10 in de grote ronde te kunnen fietsen. Helaas door knieproblemen en een grotendeels knechtenrol vind ik hem een te groot risico om op 2 wk's te hebben. Ries zag ik als een leuk talent, maar heeft 2 moeizame jaren bij Trek gehad, waar hij nauwelijks kansen kreeg. Nu door een operatie heeft hij weer een terugslag gehad. Ik had hem graag gehouden maar ook hier is het een risico op welk niveau hij zal eindigen. Beide renners brengen veel risico met zich mee maar hebben ook veel potentie, hopelijk slagen ze bij Hapsnurker. Bedankt voor de onderhandelingen!

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 951
Join date : 16-11-20

Deal AND-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-IAM   Deal AND-IAM Emptyzo 10 apr - 18:16:15

Dag te laat?
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Deal AND-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-IAM   Deal AND-IAM Emptyzo 10 apr - 18:32:06

neen tm vandaag
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 398
Join date : 23-04-21
Age : 36

Deal AND-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-IAM   Deal AND-IAM Emptyzo 10 apr - 20:32:38

Deal klopt (als dit nog zoals Melvin zegt binnen P1 valt)

Maak met deze transfer een mooie winst op Juri, goedkoop binnen gehaald en daarmee krijg ik twee leuke renners binnen. Knox is natuurlijk en gok, heeft laten zien dat hij een klassement kan rijden, maar goed dat is ook alweer even geleden. Ik denk dat hij het de komende jaren nog gaat laten zien, waarschijnlijk niet bij Ome Pat. Maar hoop dat hij aan het eind van zijn contract een transfer maakt naar een ploeg waar ie zijn klimmers benen weer kan laten zien.

Ries geldt natuurlijk het zelfde voor, echter na die operatie zit ie bij een mooie vrijbuiters ploeg. Veel Franse koersen waar Ries rustig weer kan terug groeien naar potentie.

Hollmann gaat hiervoor de overstap maken, talentvol zeker. Maar in zo'n korte tijd een mooie winst maken op een renner is altijd welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal AND-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-IAM   Deal AND-IAM Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AND-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - TIR
» Deal AND - FDJ
» Deal TEL - ONE
» Deal UNO-IAM
» Deal UNO - IAM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: