Onderwerp: Terugkeer Attilio Viviani di 12 apr - 18:21:34
Ik wil graag van mijn terugkooprecht gebruik maken om Viviani weer te verwelkomen.
Mochie07
Onderwerp: Re: Terugkeer Attilio Viviani di 19 apr - 9:20:28
Even intern overleg gehad met de mede-admins, om volledig transparant te zijn als admin:
Ik ben inderdaad een week te laat met het beroep op mijn terugkoop recht. Het gaat hier om een renner die weinig besproken wordt, weinig waarde heeft, en weinig in het nieuws komt. Zodoende heb ik het dus gemist. Aangezien het terugkooprecht op mijn team valt wil ik hier toch graag gebruik van maken.
Voor andere spelers zouden we dit waarschijnlijk voor een renner als Attilio door de vingers zien, maar gezien mijn status als admin vinden we dat we dat niet zomaar zelf kunnen beslissen.
Zelf heb ik verschillende spelers gewezen op hun terugkooprecht in januari, en ik hoop daarmee dat jullie me dezelfde coulance gunnen.
Mocht iemand er problemen mee hebben dat Viviani terug in mijn team komt, kan diegene dat hier aangeven.
Joske47, Bennyboy, MelvinBraam, Chris85, ZwartebroekengeIetrui en Timodej vinden dit bericht leuk
Rawolf
Onderwerp: Re: Terugkeer Attilio Viviani di 19 apr - 12:33:22
Ik vind het echt niet kunnen dat een man als Viviani zomaar terug in je team komt buiten de regels
Rawolf
Onderwerp: Re: Terugkeer Attilio Viviani di 19 apr - 12:34:31