Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal BIA - IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Timodej

Timodej

Deal BIA - IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal BIA - IAM   Deal BIA - IAM Emptyzo 17 apr - 8:08:53

Naar BIA: Pajur Markus
Naar IAM: Howes Alex + 10

Pajur komt de gelederen versterken. Deze jonge Est klopte op het EK in Alkmaar Olav Kooij in de sprint na een zware koers. Hij had duidelijk moeite met de overgang van de junioren naar de profs, maar rijdt in 2022 zonder op te vallen een prima voorjaar. Ik hoop dat hij zijn progressie binnenkort om zal zetten in wat kleine resultaten. Met de aanstaande promotie van Arkea naar de world tour zal hij in meer koersen kunnen starten, wat zijn kansen alleen maar zal doen toenemen.

Melvin krijgt Howes en wat geld. De onderhandelingen begonnen vanwege zijn vreselijk volle team voor een deal met uitsluitend cash, maar de prijs steeg in p2 iets omdat de ontslag deadline ondertussen gehaald is en er rijdende stop in de deal betrokken wordt.

Thanks Melvin
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal BIA - IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BIA - IAM   Deal BIA - IAM Emptyzo 17 apr - 18:28:40

Deal klopt. Pajur vorig jaar opgehaald als gokje. Reedt bij de EK junioren erg goed, maar voor de rest weinig laten zien. Doordat ik een vrij volle selectie heb probeer ik wat te verkleinen. Met howes als mogelijke stopper kan dit daaraan bijdragen. Bedankt timo voor de onderhandelingen

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal BIA - IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: