Naar IAM: Roosen + Grosu + 2
Naar ABS: Peak + HOWES!!
Nu dan alsnog de deal.
Deze deal ging me vooral om Peak. Heeft bij Bike Exchange weinig kansen gekregen. Ik gok erop dat hij in een betere omgeving bij Wanty kansen krijgt en zich verder ontwikkeld. Versloeg eerder dit jaar Hofstetter in een sprint om de tweede plaats. Die stak toch in goede vorm, dus mogelijk wijst het op meer. Zou zelfs in de komende giro kansen krijgen, maar dat zal vooral een PR praatje zijn omdat ze in zijn thuisland starten.
Howes is puur om 2 voor 2 deal te krijgen en om wat waarde toe te voegen. Hopelijk stopt hij einde seizoen zodat ik een plekje vrij krijg.
Roosen en Grosu mogen mijn team verlaten. Roosen scoort eigenlijk nooit punten, behalve op het NK vorig seizoen en af en toe in een .1 wedstrijd. Zou bij een andere ploeg op kunnen leven, maar ik heb geen hoge verwachtingen. Grosu komt niks van terecht laatste seizoenen en lijkt me zo'n beetje klaar. Ik ben echter te bang dat hij ergens bij een PCT ploeg blijft rijden, dus hij mag weg.
Deal kan twee kanten op omdat Peak verre van een zekerheidje is. Vandaar dat ik wat koppig was over hoeveel ik nog bovenop de vaste waarde van Roosen en Grosu wilde doen. Sorry Melvin ;p.
Melvin bedankt!