Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal IAM - ABS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07

Deal IAM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal IAM - ABS   Deal IAM - ABS Emptywo 4 mei - 11:14:49

Naar IAM: Roosen + Grosu + 2
Naar ABS: Peak + HOWES!!

Nu dan alsnog de deal.

Deze deal ging me vooral om Peak. Heeft bij Bike Exchange weinig kansen gekregen. Ik gok erop dat hij in een betere omgeving bij Wanty kansen krijgt en zich verder ontwikkeld. Versloeg eerder dit jaar Hofstetter in een sprint om de tweede plaats. Die stak toch in goede vorm, dus mogelijk wijst het op meer. Zou zelfs in de komende giro kansen krijgen, maar dat zal vooral een PR praatje zijn omdat ze in zijn thuisland starten.

Howes is puur om 2 voor 2 deal te krijgen en om wat waarde toe te voegen. Hopelijk stopt hij einde seizoen zodat ik een plekje vrij krijg.

Roosen en Grosu mogen mijn team verlaten. Roosen scoort eigenlijk nooit punten, behalve op het NK vorig seizoen en af en toe in een .1 wedstrijd. Zou bij een andere ploeg op kunnen leven, maar ik heb geen hoge verwachtingen. Grosu komt niks van terecht laatste seizoenen en lijkt me zo'n beetje klaar. Ik ben echter te bang dat hij ergens bij een PCT ploeg blijft rijden, dus hij mag weg.

Deal kan twee kanten op omdat Peak verre van een zekerheidje is. Vandaar dat ik wat koppig was over hoeveel ik nog bovenop de vaste waarde van Roosen en Grosu wilde doen. Sorry Melvin ;p.

Melvin bedankt!

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal IAM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal IAM - ABS   Deal IAM - ABS Emptywo 4 mei - 12:18:30

Deal klopt. Zelfde verhaal als voorheen. Moet van howes af, omdat ik anders te veel renners heb. En kies voor zekerheid met roosen en grosu. Daarnaast stel Roosen zou niet verlengen en gaat naar de pct. Dan kan hij nog wel wat leuke uitslagen rijden. Grosu wat ziek geweest het start van het seizoen, zou sprinter in de giro zijn. Verwacht in het na jaar nog wat sprint uitslagen
thanks Chiel voor de snelle oplossing
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal IAM - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: