Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal TSV-IAM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal TSV-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal TSV-IAM   Deal TSV-IAM Emptydi 10 mei - 23:30:34

De kogel is door de kerk. Ik ga voor het bod van Melvin:
Turner= Roosen+Grosu+ 50

Het openingsbod, het bod van rick en het bod van Melvin liggen heel dicht bij elkaar, wat het heel lastig kiezen maakt.
De andere boden lagen een stukje lager voor mij.
Puur naar waarde gekeken is de kans het grootst volgens mij dat dit op termijn het bod met de meeste waarde is.
Op zich was ik niet gehaast om de stop eruit te krijgen. Ik verwacht ook niet zoveel meer van Thomas, zeker niet omdat hij pas na P3 zou komen. Dan ligt ie al op het strand denk ik.
Ik verwacht dat Grosu vrij snel naar conti niveau zal zakken. Dus dit bod is het veilige bod en het beste van 2 kanten. 50 cash meteen. Grosu z'n stop die op korte termijn zal uitgekeerd worden. En dan Roosen. Hopen dat hij nog iets presteert, eventueel op een lager niveau waar hij wat meer voor eigen rekening kan rijden. Alleszins, mochten grosu en roosen geen enkel punt meer scoren dan zit dit bod maar 5 onder het openingsbod en 5 onder 10+SV van Thomas.
Saai bod eigenlijk, maar veilig en degelijk :-)

Bedankt iedereen die meegewerkt heeft aan deze leuke deadline.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Deal TSV-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TSV-IAM   Deal TSV-IAM Emptywo 11 mei - 18:46:51

Zoals jullie in de deadline hebben kunnen zien klopt deze deal. Turner is een leuke crosser bij wie de overstap naar de profs op de weg heel erg goed af gaat. Zelfs zo goed dat hij bij Ineos een van de sterke mannen is en zo al top 4 in de Brabantse Pijl kon pakken. Nu van Baarle ook weg gaat zal hij nog meer kansen kunnen krijgen. Hopelijk was zijn topvorm niet een tijdelijk iets en kan hij nog stappen maken om mee te kunnen doen voor overwinningen in de klassiekers.
Davy Duck bedankt voor de onderhandelingen en het kiezen van mijn bod! Hopelijk kun je een mooie renner halen van het geld en doet Roosen een stapje omlaag zodat hij nog veel punten kan scoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TSV-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: