Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal FGU - BOR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje

Deal FGU - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Deal FGU - BOR    Deal FGU - BOR  Emptydo 16 jun - 19:54:40

Naar FGU : Tanel Kangert + Scott Thwaites+ 8
Naar BOR : Kobe Goossens

Deal met oog op punten op de wat langere termijn ,Goossens een mooi begin van het jaar gehad met wat leuke top 10 plekken in Spanje ,nu nog hopen dat hij het wat vaker kan laten zien vergeleken met de waarde die ik er voor inlever maar ik krijg met deze deal ook weer 1 vrije plek wat ook een soort van waarde is

Kangert en Thwaites vertrekken ,Kangert rijdt vooral in dienst met af en een kleine kans op een paar puntjes + Thwaites ,ik verwacht eigenlijk niks meer van hem dus vond ik niet zo erg om hem bij deze deal te betrekken + wat extra geld helaas erbij voor Rick

Bedankt Rick voor de onderhandelingen en veel plezier nog met Kangert en Thwaites

Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal FGU - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FGU - BOR    Deal FGU - BOR  Emptydo 16 jun - 19:59:11

Deal klopt.

In lijn met vorige deal: wat vastere waarde creëren. Kobe begin (of einde vorig seizoen?) gehaald. Pak een kleine winst nu in vorm van cash en oudere SV. Kobe kan wellicht ook naar een wat hogere waarde, maar ik heb genoeg jonge renners waar ik op kan wachten.

Thanks, Adriaan.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal FGU - BOR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: