Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal BOR - BIA

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Timodej

Timodej


Posts : 1096
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Deal BOR - BIA Empty
BerichtOnderwerp: Deal BOR - BIA   Deal BOR - BIA Emptyza 25 jun - 13:42:26

Naar BOR: Hagen Carl Fredrik + 7,5
Naar BIA: De Kleijn Arvid

Na ruim tweeënhalf jaar geduld gaat CFH mijn team dan toch verlaten. Ooit koos ik Hagen omdat ik enthousiast was geworden over zijn aanvallende rijstijl gecombineerd met zijn sterke klimmende vermogen. Op het WK van 2018 zat hij als amateur in de groep van 15 favorieten diep in de finale. Alleen door een lekke band moest hij lossen. Het daaropvolgende jaar reed hij top 10 in de Vuelta en meende ik zijn talent bevestigd te zien. De daaropvolgende jaren mocht hij bij Israel cycling Academy voor zichzelf rijden met een wat grotere spotlight er op, en die leidersrol lijkt hem te verlammen. Hij klimt minder dan voorheen en is veel geblesseerd. Ik hoop voor Adriaan (en CFH) echt dat hij wat van zijn oude potentie waar zal maken, maar voorlopig zie ik het somber in, ondanks dat hij wel voorzichtig wat resultaten rijdt.

Naar ons team komt Arvid de Kleijn. Een bonkig gebouwde sprinter die redelijk een heuvel over komt. In de kleinere koersen rijdt hij vooral ereplaatsen, wat hem toch ieder jaar wel behoorlijk wat punten oplevert. Ook gisteren op het Nk rijdt hij gewoon top 10. Hij heeft pech gehad met zijn teamkeuzes (Riwal dat stopte als profteam en Rally/HPH die weinig in Europa kon koersen vanwege corona), maar toch blijft hij wel scoren. Met wat meer geluk zie ik hem betere resultaten rijden, en wellicht een transfer naar een Europees team waar hij meer koersdagen kan gaan krijgen.

Adriaan, bedankt voor de snelle deal!
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 614
Join date : 09-11-19
Age : 35

Deal BOR - BIA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BOR - BIA   Deal BOR - BIA Emptyza 25 jun - 14:19:07

Deal klopt
Een aardig kleine deal ,Hagen die bij Israel grotendeels de kleinere wedstrijden zal rijden ,in de strijd tegen degradatie en dan hopelijk de nodige punten voor het team moet gaan pakken oa

De Kleijn vertrekt ,hij hoefde niet perse weg maar met deze deal krijg ik er iig ook weer wat geld erbij

Jij ook bedankt Timo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal BOR - BIA
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: