Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AND - MOL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Joske47

Joske47

Deal AND - MOL Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND - MOL   Deal AND - MOL Emptyza 9 jul - 12:20:05

Naar AND: Arensman Thymen
Naar MOL: Mollema Bauke + de la Cruz David +25

Ik heb de afgelopen neoverkopen heel veel geïnvesteerd in jonge renners en na de zomerneo's Mulubrhan en Svrcek besloten om terug wat zekere waarde binnen te halen. Met Mollema en de la Cruz komt er heel wat stopvergoeding binnen en ik verwacht dat ze de komende jaren ook nog hun puntjes blijven binnen halen. Bauke mag altijd zijn ding doen en lijkt heel goed te weten wat hij wel en niet kan.

Met Arensman vertrekt een renner waar ik vanaf het begin in heb geloofd. Hij blijft jaarlijks stapjes zetten en ik denk dat hij goed gaat passen binnen de Ineos cultuur waar hij alle kansen gaat krijgen om de beste versie van zichzelf te worden. Ik heb hem ook nog op wk1 dus zal hem zeker blijven volgen.

Hapsnurker veel plezier met je nieuwe Nederlandse rondetalenten!

Toevoeging: deal gaat in na vuelta (P5?).
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal AND - MOL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - MOL   Deal AND - MOL Emptyzo 10 jul - 10:16:31

Deal klopt

Met Thymen haal ik het Nederlandse ronde talent binnen. Volgend jaar in dienst bij Ineos en mijn verwachting is dat ie daar zeker de ruimte krijgt. De begeleiding zal hem zeker verder brengen. Bij Ineos zijn veel onzekerheden over vorm / blessures / contract. Daarmee kan het zo zijn dat Yates, Thomas en Carapaz dit jaar vertrekken. Als Bernal dan niet op zijn oude niveau komt ontstaat er ruimte voor Thymen. Met zijn sterke tijdrit zal hij zich altijd in de rondes laten zien.

Hiervoor vertrekken Mollema en DLC die net binnen zijn. Vertegenwoordigen veel sv maar de kans om Thymen hiermee binnen te halen wilde ik niet laten schieten. Helaas was er nog iets cash nodig om de deal rond te maken.

Deal gaat wel na de vuelta in, mocht DLC toch zijn jaarlijkse hoogtepunt rijden, zijn de punten nog voor ons. Dit geldt ook als Bouke weer in de Clásica zich laat zien.

Bedankt voor de onderhandelingen en succes met Bouke en David!

Joske47 en Bennyboy vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal AND - MOL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: