Deze deal klopt.
Zoals de meeste wel wisten ben ik vooraf druk geweest om puntenpakkers te halen om zodoende dit seizoen een mooie eindklassering te halen.
Vooraf had ik veel geïnvesteerd in mannen als Lopez, Politt, Bettiol en Kelderman. Allen kwamen ze wel wat tegen waardoor ik mijn doel al snel moest laten varen. Woods was een van de weinige die net weer wat in vorm begon te geraken, maar ik ging toch langzaamaan denken wat ik nu verder wilde op WK3. Dit betekende immers ook relatief weinig onderhandelingen en minder spelvreugde dan voorheen als je renners niet doen wat je hoopt.
Noud kwam meteen met een mooi openingsbod waardoor ik begon te twijfelen. Woods, mijn grootste puntenpakker dan maar verkopen? Hij is toch al best oud en soms denk ik dat hij te oud is.. Maar dan ineens wint die met speels gemak een leuke 2.1 rittenkoers! Al met al was het bod voor mij te goed om te weigeren, en dus vertrok Woods naar ALL.
Dit betekent voor mij het begin van een nieuwe strategie! Laten we hopen dat er veel handel uit voortkomt, want deze cash ben ik zeker niet van plan om het hele seizoen vast te houden (180 mil totaal nu).
Noud dank, en veel succes met deze stap op weg naar de kampioensschaal regenboogtrui - (Timo edit).