Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ABS - FGU

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal ABS - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Deal ABS - FGU   Deal ABS - FGU Emptywo 7 sep - 13:37:32

Naar ABS: Tony Gallopin + Thomas de Gendt + 15
Naar FGU: Tim van Dijke + Smith

Deal die me met name om Van Dijke te doen is. Die heeft al twee jaar pech met blessures. En rijdt nog niet zo lang op de weg. Maar is wat mij betreft een groot talent. Ik wil graag zijn groei bij Jumbo volgen. Smith is voor een gokje. Hij heeft laten zien goed aan te kunnen komen in lastige koersen, maar het komt er weinig uit. Toch is kans op groei van zijn SV aanwezig en hoop ik dat hij volgend jaar iets meer puntjes sprokkelt dan nu. Wellicht verkast hij en heeft hij Matthews niet meer voor zich. Wellicht blijft hij, bij een eventueel gedegradeerd BEX. Allemaal onderdeel van de gok.

Gallopin en De Gendt zijn rijdende SV. De Gendt sprak zelfs over afscheid in 2025 in de Giro. Omdat dat niet aantrekkelijk is voor Chiel, leg ik er 15 bij. Meer dan me lief is, maar nodig voor de deal.

Thanks, Chiel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Deal ABS - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - FGU   Deal ABS - FGU Emptywo 7 sep - 13:45:45

Klopt inderdaad!

Ik geloof net als Rick best wel in van Dijke (beide). Ik heb hem voor 65 gehaald bij de neo's en Rick bood me zo de kans om direct winst op hem te pakken i.p.v. zijn talent af te wachten. Bij Jumbo loopt hij het risico in een knechtenrol terecht te komen, en ik denk ook niet dat hij echt bij de 150+ renners terecht zal komen. Dus ik neem hier het zekere voor het onzekere. Smith scoort wel aardig en heeft een prima SV, maar mocht opzich wel weg, gezien mijn team sowieso al weinig punten haalt momenteel.

De Gendt stop idd nog lang niet, waardoor ik wat extra cash wilde zien om zo ook op korte termijn wat aan deze deal te hebben. En wie weet gaat TDG ineens flink scoren als Lotto degradeert Wink. Gallopin zal ook nog wel een tijdje fietsen, maar die zie ik nog wel wat punten scoren of ineens stoppen. Dus daar heb ik wat minder moeite mee.

Dankjewel voor je geduld Rick! Moge Tim flink gaan scoren voor je!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ABS - FGU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: